company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
سفارت آلمان و اخذ ویزای این کشور
0 like 340 view

سفارت آلمان و اخذ ویزای این کشور

کشور آلمان به علت داشتن تاریخی کهن و شهرهای مدرن، سالیانه توریست‌‎های بسیاری را به خود جلب می‎کند. این کشور به یکی از مقاصد بزرگ گردشگری تبدیل شده است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید تا با اطلاعات بیشتر اقدام به اخذ ویزا نمایید.

 

Germany

جمهوری فدرال آلمان، در اروپای غربی و مرکزی قرار گرفته است. زبان این کشور آلمانی می‌باشد و مردم آن همانند مردم ایران ریشه آریایی دارند. دین بیشتر ساکنان کشور آلمان را مسیحیت تشکیل می‌دهد. باید بدانید که پول این کشور یورو می‎‌باشد. روابط ایران و آلمان تاریخچه ای دیرینه داشته و از ظرفیت بالقوه بالایی برخوردار است. سالیانه ایرانیان بسیاری برای تحصیل و کار به این کشور می‌روند.

 

آدرس و نقشه سفارت آلمان

سفارت آلمان در تهران، خیابان فردوسی شماره 324-320 واقع شده است.

 

ساعات کاری سفارت آلمان

ساعات کار بخش ویزا: یک شنبه تا پنج شنبه، از ساعت 06/45 تا 14/30 (با تعیین وقت قبلی).  سفارت در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است. ساعات کار بخش تأیید مدارک: یک شنبه تا پنج شنبه، از ساعت 7/30 تا 10/30 (با تعیین وقت قبلی).

 

جدول اطلاعات سفارت آلمان

اطلاعات سفارت آلمان
آدرس سفارت تهران، خیابان فردوسی شماره 324-320 
ساعت کاری ساعات کار بخش ویزا: یک شنبه تا پنج شنبه، از ساعت 06/45 تا 14/30 (با تعیین وقت قبلی).  سفارت در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است. ساعات کار بخش تأیید مدارک: یک شنبه تا پنج شنبه، از ساعت 7/30 تا 10/30 (با تعیین وقت قبلی).

 

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با کلیک روی یکی از آیکون‌های زیر مستقیماً با همکاران ما تماس بگیرید.

 

برای اطلاع از نحوه‎ی دریافت ویزای توریستی کشور آلمان بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
 

ویزای کشورآلمان

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved