company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
تورهای خانوادگی، پیوند کودک و طبیعت
0 like 423 view

تورهای خانوادگی، پیوند کودک و طبیعت

موضوعی که احتمالا بارها به گوش شما هم رسیده، این است که وقتی کسی صاحب فرزند می‎شود دیگر نمی‌تواند سفر کند یا سفر کردن سخت می‌شود! یا حتی احتمالا برخی در تصورات خودشان، این که بتوانند همراه با فرزندشان طبیعت‌گردی کنند را ناممکن می‌دانند؛ در صورتی که به هیچ عنوان اینطور نیست.

برای این موضوع ما تصمیم گرفتیم سفرهایی را برای خانواده برنامه‌ریزی کنیم. برای دیدن تورهای کودکان هایپرشیا اینجا کلیک کنید. اما این که در این سفرها قرار است چه اتفاقاتی بیافتد را، در اینجا کمی توضیح دادیم:

 

1-    تفریح و یادگیری

سفرهای خانوادگی فرصتی را فراهم می‌کند تا ترس کودکان کنترل شده، خلاقیت‌شان بیشتر شود، مهارت‌های حرکتی را یاد بگیرند و آن‌چه که در مدرسه آموخته‌اند را در دنیای پیرامونی امتحان کنند.

 

 

2-    جمع صمیمی

تورهای ما معمولا از 5 یا 6 خانواده تشکیل می‌شود. این خانواده‌ها هدف مشترکی را دنبال می‌کنند و این هدف، رشد کودکان در فضایی سالم می‌باشد. این موضوع باعث می‌شود  فضای اجرایی سفرها یک دست و صمیمی باشد.

 

3-    مسافران کوچک، برنامه‌های بزرگ

اگر یکی از خانواده‌ها از سفر لذت نبرد، خانواده‌های دیگر هم لذت نخواهند برد. ما برای سفرها ردۀ سنی مشخص کردیم تا خانواده تشخیص دهد که سفر برای آن‌ها مناسب است یا خیر. برنامه‌های سفر ممکن است ساده باشند اما برای اهداف بزرگ طراحی شده اند.

 

 

4-    در لحظه یاد می‌گیرند، همواره بهره می‌برند

یکی از بهترین راه‌ها برای آموزش با اصول همزیستی با دیگران، سفر است. بیان خواسته‌ها، تجزیه و تحلیل موقعیت‌ها و تجربه‌ها، حل مساله و اجرای پروژه ساختار سفرهای ما را تشکیل می‌دهد. هیچ نوع جداسازی از جنبه زبان، جنسیت، قوم و ملیت در سفرها نیست  و در آموزش از الگوی زندگی معمولی استفاده می‌شود. رویکرد ما در همۀ این سیاست‌ها یک چیز است: «آن‎چه به کودکان یاد داده می‌شود تا سال‌های سال به آن‌ها کمک می‌کند.» پس باید خیلی مراقب رفتارمان باشیم.

 

 

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved