company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
مراکز خرید ارمنستان را می‌شناسید؟
0 like 951 view

مراکز خرید ارمنستان را می‌شناسید؟

قصد سفر به ارمنستان را دارید؟ علاوه بر مراکز تاریخی و دیدنی‌های ارمنستان، خرید کردن را هم در برنامه‌های خود قرار دهید. از بازار هنر و صنایع دستی ارمنستان گرفته تا برند‌های معروف دنیا در ارمنستان پیدا می‌شود. لیستی از مراکز خرید را در ادامه مطلب به شما ارائه خواهیم‌کرد.

خرید در ارمنستان

این رابدانید که قیمت‌ها نسبت به ایران چندان تفاوتی ندارد اما وقتی از برندها و مارک‌های معتبر و شناخته شده در ارمنستان خرید کنید از اصل بودن آن‌ها می‌توانید مطمئن باشید.

 
فروشگاه‎‌های SAS

اگر به دنبال فروشگاه‌های بزرگ می‌گردید که مواد غذایی، دارویی و لوازم آرایشی و بهداشتی را تهیه کنید این فروشگاه‌ها بهترین گزینه هستند. تقریبا در هر خیابان اصلی آن‌ها را خواهیدیافت. مراکز خرید نسبتا بزرگ SAS مانند فروشگاه‌های شهروند ایران هستند. نکته‌ی بسیار خوب این فروشگاه‌ها ساعت کاری آنهاست؛ شما می‌توانید در 24 ساعت شبانه‌روز به این‌جا رفته و تمام وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. این را هم بدانید که در SAS مغازه‌های صرافی 24 ساعته فعال هستند و امکان تبدیل ارز را در هر ساعت شبانه روز برای‌تان فراهم می‌کنند.

 

سوپرمارکت SAS

SAS یک سوپر مارکت بسیار بزرگ 24 ساعته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور ارمنستان کلیک کنید! 

 

مراکز خرید و مال‌های بزرگ ارمنستان

برای خرید برندهای معتبر می‌توانید به مراکز خریدی مثل ایروان‌مال، دالما مراجعه کنید.

یروان‌مال جای بسیار مناسبی برای بازی بچه‌ها هم محسوب می‌شود. درست مثل مال‌های بزرگ دنیا هر مغازه‌ای که فکرش را بکنید در یروان‌مال خواهید یافت. در این مال یک فودکورت بسیار بزرگ و شیک قرار دارد که پس از خرید می‌توانید ساعتی را در آن استراحت کنید و غذا سفارش دهید. متاسفانه پرسنل یروان مال نمی‌توانند خوب انگلیسی صحبت کنند اما همیشه برای کمک کردن به گردشگران آماده هستند. ساعت کاری فروشگاه هم از ساعت 10 الی 22 است.

 

فودکورت یروان مال

در فودکورت یروان‌مال امکان تماشای تلویزیون را هم خواهید داشت. خیلی‌ها فوتبال را دسته‌جمعی در این سالن می‌بینند.

 

 محل بازی یروان‌مال

 این‌جا بهشت بچه‌هاست! ساعت‌ها می‌توانند با وسایل بازی مشغول شوند.

 

 

یکی از بزرگترین مال‌های یروان دالما‌مال است. این فروشگاه خارج از شهر یروان قرار دارد. شما می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس به دالما‌مال بروید. حسن این فروشگاه داشتن برندهای معتبر است مثل Pull&Bear Bershka و.... همین‌طور شما می‌توانید بدون نگرانی از تبدیل ارز تا هر زمان که می‌خواهید خرید کنید چون در این فروشگاه صرافی در تمام مدت باز است. بعد از خرید، فودکورت دالما آماده ارائه خدمات است و می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای سفارش دهید.

 

 کافی‌شاپ دالمامال

در کافی‌شاپ دالما طعم فراموش‌نشدنی قهوه‌ی ارمنی را امتحان کنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور ارمنستان کلیک کنید! 

 

پیشنهاد ما دو مغازه برندِ خیلی خوب!

در سفرتان به ارمنستان وقتی به مراکزخریدی که  در بالا معرفی کردیم سر زدید فراموش نکنید تا به سراغ نیویورکر و مورگان بروید.

مورگان Morgan یک برند معروف در زمینه تولید پوشاک است. این برند فرانسوی در ارمنستان هم شعبه دارد. یکی از شعبات این برند در خیابان مشتوک ایروان واقع شده‌است و یکی از فروشگاه‌های معتبر پوشاک زنانه به شمار می‌آید.

نیویورکر New Yorker هم از دیگر فروشگاه‌های برند معروف است که می‌توانید خرید خوبی از آن داشته باشید. محصولات این فروشگاه هم زنانه و هم مردانه هستند و از کیفیت خوبی برخوردارند.

 

بازار هنر و شنبه‌بازار ارمنستان!

این مرکز خرید مثل جمعه‌بازارهای ایران است. نام این مرکز ورنیساج است روزهای شنبه و یکشنبه در خیابانی به همین نام برگزار می‌شود. این بازارِ خیابانی از ایستگاه مترو جمهوری شروع می‌شود و تا خیابان خانجیان ادامه دارد. این بازار مسقف نیست و در فضای باز تشکیل می‌شود. در ورنی‌ساج شما می‌توانید نقره‌جات و وسایل آنتیک و عتیقه خریداری کنید. برای خرید صنایع‌دستی هم بازار بسیار مناسبی است.

 

بازار ورنی‌ساج

محلی‌ها این بازار را مکانی برای فروش محصولات دست‌ساز خود می‌دانند بنابراین محصولاتی که کار دست باشند زیاد خواهیددید.

 

 

عتیقه‌جات ورنی‌ساج

تماشای بازار ورنیساج با وسایلی که در آن‌جا عرضه می‌شود برای کسی که حتی قصد خرید هم ندارد می‌تواند دیدنی باشد.

 

نورث‌اونیو خیابانی برای خرید برندها

نورث‌اونیو خیابانی برای خرید در ایروان است. تقریبا تمام برندها در این خیابان شعبه دارند و جزو معروف‌ترین مراکز خرید ایروان به‌شمار می‌آید. این‌جا ماشین تردد نمی‌کند و عرض آن حدود 27 متر است و شما با خیال راحت می‌توانید قدم بزنید و از تماشای اطرا‌ف‌تان لذت ببرید. نورث‌اونیو خیابانی برای مغازه‌های لوکس نیز به‌حساب می‌آید. این‌جا به خیابان آبوویان و میدان آزادی در خیابان تومانیان می‌رسد. لیست برخی برندهایی که در این خیابان خواهید یافت به شرح زیر است:

آرمانی – باتا – اکو – ماسیمو دوتی – کلوین کلین – نیویورکر – جیئوکس و....

 

خیابان شمالی

این را هم بدانید که رستوران و کافی‌شاپ هم در این خیابان زیاد هست و می‌توانید بعد از گشتی در مغازه‌های اطراف قهوه‌ای سفارش داده و گلویی تازه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور ارمنستان کلیک کنید! 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved