company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
شکم گردی در کرمان
0 like 301 view

شکم گردی در کرمان

اگر اهل شکم گردی هستید و کرمان را هم برای مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اید، در این مطلب سعی می‌کنیم شما را با برخی رستوران‌ها و غذاهای آن‌ها آشنا کنیم تا در کرمان به رستوران‌های خوب این شهر هم سری بزنید.

رستوران فست فود ژابیز

رستوران ژابیز پیتزاهای بسیار خوب با قیمت‌های مناسبی دارد. این فست فود در ساعت‌های 10 تا 11 شب بسیار شلوغ است. در محوطه ی مقابل رستوران هم میز و صندلی چیده شده و اگر هوا مساعد باشد می‌توانید پیتزاهای خوشمزه‌ی این رستوران را در هوای آزاد میل کنید این رستوران در بلوار پرستار و حوالی پارک مادر در کرمان قرار دارد.

 

رستوران ژابیز کرمان

امیدوارم از طعم پیتزاهای ژابیز در سفر به کرمان لذت ببرید.

برای سفر به کرمان اینجا را کلیک کنید

 

چای‌خانه وکیل

در بازار بزرگ کرمان یک چای‌خانه سنتی با اتاق‌های متعدد و معماری بسیار قدیمی قرار دارد که در بین گشت و گذراتان در کرمان می‌توانید به آن‌جا سری بزنید و در میانه روز خود را به صرف چای در این چای‌خانه دعوت کنید. این چای‌خانه در زمان‌های قدیم حمام بوده است و اکنون به‌عنوان چای‌خانه از آن استفاده می‌شود. در این چای‌خانه می‌توانید پالوده یا همان فالوده را سفارش دهید و دقایق دلچسبی را به استراحت بپردازید.

 

چایخانه وکیل کرمان

این فضای سنتی با یک چای قند پهلو حس عالی سفر به کرمان را برایتان تکمیل خواهد کرد.

 

رستوران سنتی سین‌دخت

این رستوران تازه تاسیس است اما حال و هوا و طراحی داخلی آن همانطور که در تصویر می‌بینید حالت سنتی دارد، سرویس و خدمات ارائه شده در این رستوران بسیار مطلوب است. ضمن این‌که شما می‌توانید از فضای این رستوران هم در حین میل کردن غذایتان لذت ببرید. این رستوران در بلوار حجاج و نرسیده به میدان جمهوری در کرمان است.

 

رستوران سین دخت کرمان

به همراه خانواده حتما سری به سین دخت بزنید 

 

برای امتحان بزقورمه کجا بریم؟

رستوران مکث  Max از جمله رستوران‌هایی‌ست که می‌توانید یک بزقورمه خوشمزه را در آن امتحان کنید. قیمت غذا در این رستوران مناسب است و شما می‌توانید روی تخت‌های این رستوران بنشینید و به سبک ایرانی بزقورمه خود را نوش جان کنید. علاوه بر بزقورمه غذاهای دیگری مثل کشک بادمجان و کباب ایرانی اصیل را در این رستوران بیابید. رستوران مکث هم در بلوار جمهوری است.

 

رستوران مکث

خوردن آبگوشت آن هم به شیوه‌ی سنتی ایرانی در رستوران مکث را حتما امتحان کنید

برای سفر به کرمان اینجا را کلیک کنید

 

اگر اهل سالاد و سبزیجات هستید اینجا را بخوانید!

می‌گویند تنها سالاد بار کرمان، رستورانی‌ست به همین اسمSalad Bar. این رستوران بیشتر سالاد سرو می‌کند و به جرات می‌توان گفت که سالادهای تازه و خوشمزه‌ای را در این رستوران خواهید یافت. میزان هر پرس سالادی که در این سالاد بار سرو می‌شود حجم خوبی دارد و اگر خیلی اهل خوردن نباشید یک پرس از آن برای دو نفر کفایت می‌کند. در این رستوران می‌توانید نودل هم سفارش دهید البته خیلی خوشمزه نیستند اما می‌توانید آن را هم امتحان کنید. در ضمن فضای داخلی این سالاد بار کوچک است. در ضمن این سالاد بار Teppan Yaki  هم دارد که نوعی شیوه طبخ ژاپنی بر روی فلز است. در ضمن این رستوران در خیابان آبنوس قرار دارد.

 

سالاد بار کرمان

این بشقاب سالادِ هیجان‌انگیز را فقط در سالاد بار کرمان خواهید یافت.

برای سفر به کرمان اینجا را کلیک کنید

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved