company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
موسسه آوند
0 like 158 view

موسسه آوند

چندی است که موسسه آوند در قالب پروژه‎های طبیعت‌گردی تصمیم گرفته است برای ارتقاء مقاصد سفر، کیفیت برگزاری و تخصصی کردن موضوع سفر با هایپرشیا همکاری کند. باعث افتخار است که هایپرشیا می‌تواند در برگزاری سفرهای طبیعت محور به آوند یاری رساند.

موسسه حامیان محیط زیست آوند، با هدف پرورش و آموزش کودکان در کنار خانواده‌هایشان با همراهی طبیعت تلاش دارد تا کره زمین را از آسیب‎ها و آلودگی‎های زیست محیطی پاک و به بستر زندگی برگرداند. همچنین در آوند کودکان به جای استفاده از تاب، سرسره و چرخ فلک به فعالیت‌هایی همچون صخره‎نوردی، بازی‌های سنتی، تخته‌های تعادل و بسیاری فعالیت‌های طراحی شده توسط این موسسه می‌پردازند. آوند معتقد است زمانی ذهن کودک پرورش می‎یابد که جسم او سالم و رشد یافته باشد. در آوند مربیان دوره‌های خودشناسی را گذرانده‌اند و هر هفته در جلسات آموزشی خاص جهت هم راستا شدن با کودکان حضور و شرکت دائمی و مستمر دارند. قابل توجه است که در موسسه آوند نه تنها پدر و مادرها، آموزش‌های لازم که در خصوص فرزندشان می‌باشد را می‌بیند بلکه پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها هم دوره‌های آموزشی دارند. کودکان در آوند هفته‌ای یک بار تهران‌گردی دارند، کودک با شغل‌های مختلف آشنا می‎شود، کاملا محیط را لمس می‎کند به خانه‎های یکدیگر می‌روند تا آداب اجتماعی را در محیط بیاموزند به دل طبیعت رفته با آن ارتباط و انرژی می‌گیرند.

 

همکاری آوند و هایپرشیا:

آوند در ابتدای همکاری خود با هایپرشیا اقدام به برگزاری سفر آشتی با درخت در اردیبهشت 94 نمود. مهمترین دلیل این همکاری فراهم نمودن زیر ساخت‌های طبیعت‌گردی و امکان برنامه‎ریزی منسجم در موسسه عنوان شده است.

  • سفر آشتی با درخت:

این سفر در باغ ملی گیاه‌شناسی و با هدف حمایت از ذخایر ژنتیکی گیاهی برگزار شد. کودکان در این برنامه از گونه‌های مختلف گیاهی بازدید کردند، در کنار یکدیگر به ساخت کاردستی‌های طبیعی پرداختند، بطور گروهی به صرف نهار مشغول شدند و بعد از انجام بازی‌های گروهی سفر خود را به پایان رساندند.

  • سفر راز اسب‎های داوینچی:

کودکان آوند در این برنامه از باشگاه اسب سواری، موزه، و بازی چوگان بازدید کردند. فعالیت‌های مختلفی همچون سوارکاری، غذا دادن به اسب‌ها و بازی‌های گروهی انجام دادند، در کنار خانواده‌های خود نهار را میل و با خاطرتی خوش و تجربه‌هایی جدید سفر خود را به پایان رساندند.

 

 

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved