company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
جنگل نقله بر رودبار
0 like 285 view

جنگل نقله بر رودبار

جنگل نقله بر از جمله مکان‌هایی است که به تازگی مورد توجه طبیعت‌گردان قرار گرفته است.

نقله بر نام دهستانی جنگلی و سرسبز است که در 45 کیلومتری جاده رشت به قزوین و مشرف بر سپیدرود قرار گرفته است. نقله بر شامل روستاهای کوچکتری چون: کوله کش، پیرسرا، مازیان و حبیب آباد می‌باشد. این روستا به تازگی مورد توجه طبیعت‌دوستان قرار گرفته است.
 
جنگل نقله بر رودبار

 لازم به ذکر است که بخشی از درخت‌های این جنگل در آتش‌سوزی آذرماه 89 در آتش سوخت. اما این ییلاق، یکی از زیبایی‌های منحصر به فرد این دهستان نقله برین است. 

برای مشاهده تورهای جنگل نقله بر اینجا را کلیک نمایید.
 

  • زمان سفر برای بازدید از  جنگل نقله بر چه فصلی از سال است؟

زمان مناسب برای برای دیدن این جنگل از انتهای اردیبهشت ماه تا ابتدای دی‌ماه است. اما این موضوع بدین معنا نیست که زیبایی این جنگل در بقیه سال کاهش می‌یابد بلکه به علت شرایط جوی رفتن به این منطقه سخت می‌شود. هایپرشیا در این فصول تورهای مختلفی برای بازدید از این جنگل دارد.

برای مشاهده تورهای جنگل نقله بر  اینجا را کلیک نمایید.

  •  برنامه پیشنهادی هایپرشیا برای سفر به جنگل نقله بر چیست؟

هایپرشیا برای بازدید از این منطقه سفری یک روزه پیشنهاد می‌کند.
صبح زود از تهران به سمت قزوین حرکت کنید. مسیرتان را به سمت منجیل ادامه دهید. از سرو هرزویل دیدن کنید. مقصد بعدیتان رودبار خواهد بود. در ادامه به رستم‌آباد و روستای کرارود می‌روید. به سمت جنگل نقله‌بر پیاده‌روی کنید. مسیر حدود ۴ ساعت کوه‌پیمایی خواهد بود. تماشای دورنمای قله درفک و رودخانه سپیدرود به لذت سفرتان می‌افزاید. پس از صرف ناهاری دل‌چسب در طبیعت، به سمت پیرسرا و روستای نقله‌بر بازگردید. در نهایت با خاطراتی سبز به سمت تهران بازمی‌گردید.
اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved