company tel
Sales[@]hipersia.com
سفرآب بازی در روستای لاسم
0 like 471 view

ماجراجویان کوچک هایپرشیا این بار در کنار یکدیگر سفر کردند تا هم از آبشار دیدن کنند و هم علاوه بر  آب بازی با حشرات گوناگون آشنا شوند.

سفر ما از ساعت 8:30 صبح از میدان آرژانتین آغاز شد. در این سفر همه همسفران با وسیله نقلیه ای که هایپرشیا هماهنگ کرده بود همراه شدند. در مسیر تا رسیدن به رستوران برای صرف صبحانه به آهنگ‌های کودکان گوش دادیم و کمی درباره مقصدمان روستای لاسم صحبت کردیم.

در محل صرف صبحانه سعی کردیم تا با هم بیشتر آشنا شویم.

بعد از آن تا رسیدن به روستا درمورد آبشار و برنامه‌های سفر صحبت کردیم و کتابچه آشنایی با حشرات را به کودکان تقدیم کردیم. کودکان با استفاده از آن می‌توانستند حشراتی که در مسیر می‌بینند را بهتر و بیشتر بشناسند. با رسیدن به روستا شروع به پیاده‌روی کردیم.

در مسیر از یک رودخانه عبور و تعداد زیادی از حشرات از جمله پروانه، آخوندک، ملخ و... را مشاهده کردیم.

بعد از آن به فضای عجیب آبشار رسیدیم که پشت سنگ‌ها و گیاهان مخفی شده بود. بعد از گرفتن عکس یادگاری با آبشار به کنار رودخانه برگشتیم.

در کنار هم آب بازی کردیم. در کنار رودخانه کمپ زدیم و کودکان با نحوه برپایی چادر آشنا شدند.

سپس نهار را به صورت جمعی صرف کردیم. با کمک یکدیگر به ساخت خانه‌های کوچک سنگی پرداختیم و در نهایت با کوله باری از خاطرات خوش یک روز تابستانی را سپری کردیم و به تهران بازگشتیم.

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)