company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
ایرانیان، بدون ویزا به چه کشور‌هایی می‌توانند سفر کنند؟
1 like 546 view

ایرانیان، بدون ویزا به چه کشور‌هایی می‌توانند سفر کنند؟

اگر شما عاشق سفر کردنید و دوست دارید بدانید که ایرانیان به چه کشورهایی می‌توانند بدون داشتن ویزا سفر کنند، شاید با خواندن این مطلب متعجب شوید که می‌توانید به هر پنج قاره سفر کنید!

بسیارند کسانی که عاشق سفر‌‌ کردن هستند و یا سفر، کسب و کار آن‌هاست، آنهایی که شب‌ها در رویای سفر به سرزمین‌های ناشناخته‌اند و بدنبال ماجراجویی در سرزمین‌های بکر، یا کسانی که شیفته دیدار تمدن‌های باستانی و آثار معماری پرشکوهند، شاید بسیاری از این کشورها برای شما ناشناس باشند و آشنایی چندانی با آن‌ها نداشته باشید، اما سفر کردن به کشورهایی که شناخته شده هستند و بسیاری از ایرانی‌ها آنجا را برای سفر انتخاب می‌کنند هم دیگر چندان جذابیتی نداشته باشد. جالب است بدانید برخی از همین کشورها نیاز به ویزای توریستی ندارند و همین امر نه تنها دردسرهای اخذ ویزا و برنامه ریزی سفر را کاهش می‌دهد، بلکه جذابیت سفر به آنها را نیز افزایش می‌دهد.

 

قاره آفریقا 

سفر به قاره آفریقا شاید یکی از سفرهای پر خاطره عمرتان باشد، طبیعت زیبا و بکر، مردمان فقیر و خاک ثروتمند، سرزمین تضادها، سرزمینی که هزاران راز را در دل خود جا داده است. در قاره آفریقا شما می‌توانید بدون نیاز به ویزا به این کشورها سفر کنید:

جمهوری دموکراتیک کنگو و سیشل. برخی از کشورهای قاره آفریقا در مرز کشور مورد نظر به شما ویزا می‌دهند مثل کشورهای کیپ ورد، کومور، جیبوتی، کنیا، ماداگاسکار، موزامبیک، تانزانیا، توگو، اوگاندا، سومالی، ماداگاسکار، گینه بیسائو و موریتانی.

 

قاره اروپا 

یکی از دغدغه‌های سفر به اروپا مراحل سخت و زمان‌بر اخذ ویزای شینگن است. جالب است بدانید در قاره اروپا کشورهای گرجستان و ترکیه از شما ویزا نمی‌خواهند.

 

قاره آسیا 

در قاره آسیا هم کشورهای عراق (اقلیم کردستان)، مالدیو، مالزی، ارمنستان، قزاقستان، عمان و روسیه (با شرایط خاص) نیازی به ویزا ندارند. اما کشورهایی مانند سریلانکا، لائوس، ماکائو، تیمور شرقی نیاز به صدور ویزا در مرز دارند و می‌توانید براحتی هنگام ورود به این سرزمین‌های زیبا در فرودگاه‌های بین المللی اقدام به اخذ ویزا کنید.

 

قاره آمریکا 

در قاره آمریکا نیز شما می‌توانید بدون داشتن ویزا به کشورهایی دومینیکا، اکوادور، گویان، هائیتی، نیکاراگوئه، بولیوی و ونزوئلا سفر کنید.

 

قاره اقیانوسیه 

در قاره اقیانوسیه نیز جزایر کوک، نیووی، پالائو، ساموآ، تووالو و ایالات فدرال میکرونزی نیازی به ویزا برای سفر ندارند.

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved