company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
آیا ویزای ایران فوری صادر می‌‎شود؟
2 like 660 view

آیا ویزای ایران فوری صادر می‌‎شود؟

آیا ویزای ایران فوری صادر می‎‌شود؟ درخواست ویزا ایران گزینه فوری ندارد. هایپرشیا با تخصصی که زمینه ویزا ایران دارد، درخواست‎‌های ارائه شده را به سرعت پاسخ می‎دهد.

  

 درخواست ویزای فوری ایران

درخواست ویزای ایران گزینه فوری ندارد. پروسه بررسی و تایید درخواست ویزای ایران توسط وزارت امور خارجه از زمان ثبت درخواست حداقل پنج روز کاری اعلام شده است. این بازه زمانی اعلام شده از سمت وزارت امور خارجه می‌باشد اما با توجه به شرایطی همچون ملیت مهمان، تاریخ ورود و محل اخذ ویزا این درخواست می‌تواند کمتر از یک روز و یا بیشتر از 5 روز باشد.

برای تاییدیه دریافت ویزای ایران تضمینی وجود ندارد. جواب‌ها بر اساس بررسی و نظر کمیسیون وزارت امور خارجه صادر می‌شوند، اما در شرایط متفاوت امکان پیگیری وجود دارد.

بعد از تکمیل مدارک و فرم مشخصات توسط مهمان و میزبان، درخواست ویزا به وزارت امور خارجه ارائه می‌‎شود، درخواست در لیست انتظار بررسی کمیسیون وزارت امور خارجه قرار می‌گیرد و مورد پیگیری و بررسی واقع می‌شود. در صورت تایید شدن درخواست ویزا، یک کد رهگیری (Reference Number) صادر می‌‎شود. مهمان با ارائهی این کد می‌تواند ویزای خود را در فرودگاه یا سفارتخانه‌ه‎ای که از قبل تعیین شده است، دریافت کنند.

 

  

هایپرشیا در این مورد چگونه عمل می‌‎کند؟

هایپرشیا با تخصصی که در مورد ویزای ایران دارد درخواست‌‎های ارائه شده را به سرعت پاسخ می‌‎دهد، خوشبختانه وزارت امور خارجه در پاسخ به درخواست‌‎های ارائه شده بسیار مسئول، منظم و سریع عمل می‌‎کند و درخواست‌‎های ارائه شده از طریق هایپرشیا را نیز بسیار سریع جواب می‌‎دهد. بنابراین شما می‌‎توانید مطمئن باشید که هایپرشیا در اسرع وقت درخواست ویزای شما را انجام داده و در کوتاه‌ترین زمان جواب را دریافت می‌کند. در صورتی که امکان پاسخ سریع به درخواست ویزای مهمان شما وجود داشته باشد، بدون پرداخت هزینه اضافه این درخواست را پیگیری خواهد کرد. 

 

صدور ویزای فوری ایران

  • شرایط اخذ ویزا فوری در سفارتخانه‎‌ها و کنسولگری‌های ایران

    صدور ویزا در کنسولگری‎ها اما متفاوت است، مثلا اگر شما بدون داشتن کد رفرنس به کنسولگری یا سفارت مراجعه نمایید و درخواست کنید که برای شما ویزای فوری صادر کنند، ممکن است درخواست شما قبول شود. البته هزینه ویزای فوری در این شرایط با ویزای عادی متفاوت است. به هر ترتیب شرایط صدور ویزا (چسباندن برچسب ویزا در پاسپورت) در کنسولگری‎‌ها و سفارتخانه‎‌ها بسته به ملیت و نوع ویزا متفاوت است. ممکن است در بعضی از کنسولگری‎‌ها و سفارتخانه‎‌ها با ارائه‌ی کد رفرنس، ویزای خود را یک روزه دریافت کنید یا ممکن است چندین روز طول بکشد. 

 

  • شرایط اخذ ویزا فوری در فرودگاه‌های بین المللی ایران

    مدت زمان صدور ویزا در فرودگاه بعد از ارائه‌ی کد رفرنس، به شلوغی صف بخش کنسولی فرودگاه بستگی دارد. ممکن است این پروسه چند دقیقه و یا چند ساعت طول بکشد.

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved