company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
آبشار لوه کجاست؟
0 like 385 view

آبشار لوه کجاست؟

آبشار لوه، یکی از دیدنی‌ترین آبشارهای گلستان است که طبیعتگردان زیادی را به خود جذب می‌کند. این آبشار از مجموع چندین آبشار کوچک و بزرگ که هر کدام حوضچه‌ای زیر خود دارد تشکیل شده ‌است.

شاید در مورد زیبایی‌ها‌ و مناظر بکر استان گلستان زیاد شنیده باشید ولی از میان آنها آبشار لوه در پارک ملی گلستان چیز دیگری است. این آبشار در 30 کیلومتری شهر گالیکش، در استان گلستان واقع شده است. برای رسیدن به این آبشار باید از گالیکشن به سمت روستای لوه حرکت کنید که بعد از حدود نیم ساعت رانندگی به این روستا می‌رسید. از روستا تا آبشار لوه حدود سه کیلومتر پیاده‌روی وجود دارد که از دل جنگلهای زیبای این منطقه می‌گذرد.

 

 

  • چرا آبشار لوه خاص است؟

آبشار لوه، یکی از دیدنی‌ترین آبشارهای گلستان است که طبیعتگردان زیادی را به خود جذب می‌کند. این آبشار از مجموع چندین آبشار کوچک و بزرگ که هر کدام حوضچه‌ای زیر خود دارد تشکیل شده ‌است. مضاف بر آن، عبور از مسیری که از دل جنگل‌های هیرکانی می‌گذرد، به زیبایی‌های این آبشار می‌افزاید. صدای پرندگان، هوایی با بوی برگ‌های خیس و... پیاده‌روی در این مسیر را لذت بخش می‌کند. پس از حدود یک ساعت پیاده‌روی، به دره‌ای پوشیده از درختان سبز جنگلی می‌رسید که آبشار لوه با 75 متر ارتفاع درون آن می‌ریزد. سطح پلکانی این آبشار که با لایه‌های سبز رنگ خزه پوشیده شده، از مواردی که باعث جذابیت این آبشار شده است. تماشای آبشار لوه در میان سکوت جنگلی که تنها با صدای ریزش آب می‌شکند و در پس زمینه صدای دل‌انگیز پرنده‌ها را می‌شنوید تجربه فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

 

 

  • برای دیدن آبشار لوه، کی سفر کنیم؟

برای تماشای آبشار لوه، در هر فصلی از سال که بروید پر از زیبایی خاص همان فصل را دارد. اما بهترین زمان سفر به این منطقه بهار و تابستان است. متناسب با زمانی که به این منطقه سفر می‌کنید لباس گرم یا خنک همراه خود داشته باشید. همراه داشتن یک صندل طبیعتگردی برای رفتن به آبشار لوه را پیشنهاد می‌کنیم تا نگران خیس شدن کفش‌های خود نباشید و با فراغ بال لذت ببرید.

 

 

  • چگونه به آبشار لوه برویم؟

این آبشار به علت دسترسی آسانی که دارد و همچنین در مسیر پرتردد مشهد است، یکی از پر طرفدارترین مقاصد برای دوستداران طبیعت است. شما از هر شهری که قصد سفر به این آبشار را دارید، کافیست خود را به شهر گنبد کاووس یا گرگان برسانید و از آنجا با گرفتن تاکسی به شهر گالیکش بروید. از گالیکش تا روستای لوه حدود نیم ساعت راه است. آبشار لوه در جنوب روستا واقع است که با عبور از دل جنگل می‌توانید خود را به آن برسانید.

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved