company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
پرواز اصفهان به شیراز
0 like 201 view

پرواز اصفهان به شیراز

معمولا مسافران پس از بازدید از شهر زیبای اصفهان به شهر باستانی شیراز میروند تا از آثار باستانی و شهر زیبای شیراز نیز بازدید کنند. اگر شما از آن دسته از مسافران هستید که قصد سفر از شهر اصفهان به شیراز را دارید حتما این مطلب را بخوانید تا بتوانید اطلاعات مفیدی درباره پرواز و بلیط هواپیما به دست بیاورید.

فرودگاه اصفهان، یک فرودگاه بین المللی است با دو ترمینال. برای رفتن به شیراز باید از ترمینال اول استفاده کنید. تعداد محدودی پرواز شیراز از اصفهان وجود دارد بنابراین اگر تصمیم دارید که به شیراز بروید هر چه زودتر اقدام نمایید.

 

شرکت های هواپیمایی که معمولا پرواز اصفهان به شیراز را دارند:

شرکت هواپیمایی ایران ایر شرکتی است که این پرواز را انجام می‌دهد و شما می‌توانید از این شرکت بلیط تهیه نمایید.

مسیر هوایی اصفهان به شیراز:

معمولا طولانی بودن این پرواز به مسیر و فصل پرواز بستگی دارد اما اصولا حدود یک ساعت یا یک ساعت و نیم پرواز اصفهان به شیراز طول می‌کشد.
هزینه بلیط پروازهای اصفهان به شیراز بستگی به شرکت هواپیمایی و روز پرواز دارد. به هر حال قیمت آن بین دو میلیون ریال تا سه میلیون ریال است. هر مسافر میتواند 20 کیلوگرم بار با خود ببرد.

 

 

شیراز به اصفهان

شهید دستغیب یک فرودگاه بین المللی در شیراز است و حدود 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. این فرودگاه دو ترمینال دارد که اولین ترمینال برای پروازهای داخلی استفاده می‌شود.

 

شرکت های هواپیمایی که معمولا پرواز شیراز به اصفهان را دارند:

شرکت ایران ایر، این پرواز را برگزار میکند و شما می‌توانید از این شرکت بلیط پرواز شیراز به اصفهان را خریداری کنید.

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved