company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
شرایط گرفتن ویزا برای افراد زیر 18 سال چیست؟
0 like 1984 view

شرایط گرفتن ویزا برای افراد زیر 18 سال چیست؟

بسیاری از والدین هستند که برای اهداف خاص در فکر فرستادن فرزندان زیر 18 سال به خارج از کشور می‌باشند. اما چگونه می‌توان برای فرزندان زیر 18 سال ویزا گرفت؟

اولین قدم برای فرستادن فرزندانتان به خارج از کشور گرفتن ویزا برای آنها است. برای این منظور شما می‌بایست هدف خودتان را از فرستادن فرزندتان به خارج از کشور مشخص نمایید. سپس به این نکته توجه کنید که آیا فرزندتان دختر است یا پسر. معمولا هدف بسیاری از والدین برای فرستادن فرزندانشان به خارج از کشور، ادامه تحصیل و در آخر پناهندگی است.

برای فرستادن فرزندتان به کشورهای خارجی برای ادامه تحصیل می‌بایست کشور مورد نظر خود را انتخاب نمایید زیرا هر کشور بنا به قوانین، شرایط متفاوتی دارند. اگر به دنبال بهترین کشور برای فرزندتان هستید ما می‌توانیم به شما کشورهای آلمان، نیوزلند، استرالیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، هلند، سوئد، آمریکا و …. را پیشنهاد دهیم. اما در بین این کشورها کانادا با امتیاز 85.01 بالاترین رتبه را در بین این کشورها دارد. باقی این کشورها از نظر سطح آموزش و رفاه در رتبه بالایی نسبت به سایر کشورهای دیگر قرار دارند. نکته حائز اهمیت دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر کشور هزینه‌ایی متفاوت برای این موضوع در نظر دارد پس برای انتخاب بهترین کشور حتما هزینه‌ها را نیز بررسی نمایید.

پس از آن شما باید مدرسه یا کالجی که می‌خواهید فرزندتان در آنجا تحصیل نماید را انتخاب نمایید. یادتان باشد لازمه پذیرش هر مدرسه داشتن مدرک زبان انگلیسی است پس قبل از هر اقدامی فرزندان خود را به کلاس‌های زبان انگلیسی بفرستید. بهتر است در مراحل بالا از یک وکیل مجرب و ماهر کمک بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را برای فرزندتان انتخاب نمایید.

در گام بعدی شما باید برای اخذ ویزای تحصیلی یا همان ویزای دانش آموزی اقدام نمایید. البته یادتان باشد که در این بین شما باید شهریه و مبلغی برای خوابگاه فرزندتان پرداخت نمایید.  

 

ویزای تحصیلی

 

  • شرایط ویزا برای والدین فرزندان

معمولا والدین ترجیح می‌دهند همراه فرزندان زیر 18 سال خود به کشوری که فرزندشان قصد ادامه تحصیل دارد، بروند. در این راستا شما باید قوانین آن کشور را بررسی نمایید زیرا بعضی از کشورها این امکان را به والدین می‌دهند که همراه فرزندشان به آن کشور وارد شوند و بعضی از کشورها نیز این اجازه را نمی‌دهند. یکی از کشورهایی که در این زمینه با والدین بسیار کنار می‌آید کشور استرالیا است. به این نوع ویزا، ویزای گاردین گفته می‌شود. برای ویزای گاردین کانادا باید حداقل مدارک و شرایط زیر را دارا باشید:

  1. والدین حداقل باید 21 ساله باشند.
  2. والدین یا سرپرست قانون فرزند ویزای تحصیلی کانادا یا استرالیا را داشته باشد.
  3. تمکن مالی مناسب برای خود و دانش اموز داشته باشد.
  4. دارای گواهی سلامت معتبر باشد.
  5. دارای گواهی عدم سوءسابقه باشد.

 

  • مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی

معمولا سفارت‌ها طبق قوانین کشور خود مدارکی را از متقاضی درخواست می‌کنند. در ادامه مدارکی که هر سفارتخانه‌ایی برای ویزای تحصیلی درخواست می‌کند آورده شده است:

  1. اصل و کپی گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی
  2.  اصل و کپی پذیرش از مدرسه
  3. عکس پاسپورتی
  4. رضایت نامه از والدین
  5. نامه یا تاییدیه پذیرش از مدرسه مورد نظر
  6.  ترجمه ریز نمرات و مدارک تحصیلی در صورت وجود
  7.  گواهی تمکن مالی
  8.  گواهی پزشکی و ….
اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved