company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
سفر راز اسب‌های داوینچی
0 like 365 view

سفر راز اسب‌های داوینچی

امروزه تحقیقات وسیعی در مورد اثرات ارتباط انسان با حیوان انجام شده است. در کودکان این تماس باعث افزایس حس مسئولیت‌پذیری و مراقبت می‌شود. حس شادی و سر زندگی را تقویت می‌کند. همچنین اضطراب و استرس را کنترل می‌نماید. بنابراین هایپرشیا تصمیم گرفت سفر کودکان را در باشگاه سوارکاری برنامه‌ریزی و اجرا نماید.

اسب‌ها از هزاران سال پیش توسط انسان رام شدند و همراه و همدم انسان به حساب می‌آیند. این حیوانات نقش موثری در تسریع حرکت انسان داشتند. به این ترتیب انسان شروع به کشف قلمروهای جدید کرد. این حیوان یکی از ملزومات مهم انسان در جنگ‌ها بوده است. اکثر پادشاهان و سلاطین، اسب‎های محبوب و منحصر به فرد داشتند. از جمله بوسفال اسب اسکندر، شبدیز اسب خسرو پرویز و مارانکو اسب ناپلئون. در اساطیر و داستان‌ها هم اسب‌ها وارد شدند از جمله رخش، اسب رستم و پگاز، اسب اساطیری یونان.

برای مشاهدۀ سفرهای جاری راز اسب‌های داوینچی اینجا را کلیک نمایید.

این سفر دو بار و در دو روز متوالی برگزار شد. مربی سوارکاری کودکان همراه ما بود تا بچه‌ها و خانوادهایشان را با آناتومی اسب و روش‌های نگهداری از آن و در آخر تجربه بی‌نظیر سوارکاری توسط بچه‌ها آشنا کند. باشگاه سوارکاری در تهران و در اتوبان آزادگان جنوب، خروجی فیروز بهرام قرار داشت. به دلیل نزدیک بودن باشگاه به تهران، همۀ خانواده‌ها با وسیله نقلیه خودشان آمدند. سفر ما از ساعت 11 آغاز شد.  

 

 

بچه‌ها برای اسب‌ها کاهو، هویج و سیب آورده بودند. 

 

قشو کردن اسب‌ها برای بچه‌ها بسیار لذت بخش بود.

  

بچه‌ها فرصت داشتند تا بازی‌های دسته جمعی از جمله سایه‌بازی انجام دهند.

 

 

 

توضیحات مربی سوارکاری برای بچه‌ها بسیار هیجان انگیز بود.

 

 

 

همۀ بچه‌ها سوار اسبی صبور و آرام به نام تندر شدند.

 

 

بعد از انجام بازی‌ها، تکمیل دفترچۀ آموزشی و اسب‌سواری، ساعت 3:30 سفر ما به پایان رسید.

 تیم سرپرستی: معصوم بابانیا‌ نوری، زهره شاهمیر، معصومه بصیریان، رامتین علیپور، هادی برنجی، مجید فاتحی، شیوا شکری، لیلا قندهاری و حسین ربیعی.

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved