company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
مشاوره گردشگری
0 like 174 view

مشاوره گردشگری

کارشناسان و متخصصین هایپرشیا آماده پاسخگویی سریع به کلیه سوالات شما در زمینه گردشگری می‌باشند. این خدمت شامل هزینه‌ای برای سازمان‌ها نمی گردد.

به طور کلی فرآیند تشکیل سفر، شامل 7 مرحله اصلی است که هایپرشیا می‌تواند تمام مراحل و یا بخشی از آن را (با توجه به توافقات) برای شما انجام دهد. به طور خلاصه هایپرشیا در سه شاخه کلی می‌تواند با شما همکاری نماید.

  • به صورت مشاوره‌ای
  • اجرای تمام یا قسمتی از مراحل فرآیند سفر
  • برگزاری دوره‌های آموزشی

مراحل تشکیل سفر در هایپرشیا به شرح زیر است:

  1. هدف‌گذاری و گروه‌بندی سفرها

لازم است تا نیازهای شما به شیوه‌ای درست طبقه‌بندی شده و با توجه به نوع فعالیت و طبقه‌بندی کارکنان شما، سفر برنامه‌ریزی و معرفی گردد. هایپرشیا با برگزاری جلساتی با مدیران سازمان شما در این طبقه‌بندی به شما کمک خواهد نمود. هایپرشیا مقاصد سفر گوناگونی می‌تواند به شما ارایه بدهد!

      2. جمع‌آوری لیست مسافران

شما باید لیست افرادی را می‌خواهید برای آنها سفر برگزار کنید جمع آوری نمایید؛ کارکنان؟ مشتریان؟ و....  نه اینکه انبوهی از اسم‌ها را لیست کنید! در واقع شما باید لیست خود را داشته باشید تا بتوان سفرهای مناسبی را با توجه به شناخت شما به آنها ترتیب داد. مهم است که شما و یا مدیران بخش‌های مختلف به اشکال گوناگون نیازهای واقعی و بالقوه کارکنان را به دست آورند. این مهم ممکن است به ظاهر ساده باشد، اما با توجه به اصول سفر مسئولانه ممکن است عملکرد نامناسب، نتیجۀ عکسی هم به همراه داشته باشد! هایپرشیا می‌تواند در این زمینه آموزش و مشاوره‌های لازم را داده و بسترهای اطلاعاتی مناسب و یا راهکارهای مدیریتی را به شما پیشنهاد دهد.

     3. برنامۀ سفر

مهم‌ترین بخش داستان سفر اینجاست! لازم است محتوا و برنامه‌ای کاملاً دقیق، مفید، دلچسب و کاملاً با رعایت اصول اکوتوریسم تهیه شود تا مسافر را راغب نماید تا از تسهیلات سازمان شما استفاده نماید. چیدمان، برنامه‌ریزی، مقصد، سفرنامه و نکات فنی بسیاری وجود دارد که هایپرشیا می‌تواند آنها را در پروژه سفر شما به کار ببرد.

     4. تهیه مدل‌های ارایه تسهیلات سفر

به جرات می‌توان گفت که هایپرشیا بازۀ وسیعی از شرکت‌های ارائه دهنده‌ تسهیلات را بررسی نموده است. بنابراین با توجه به نیاز و بودجه شما و از حیث کاربردی، می‌تواند بهترین‌ مدل‌ها را معرفی و از آن برای کارکنان شما استفاده نماید.

     5. اجرای سفر

حال زمان اجرای سفر است. اما واقعاً چه روزهایی از هفته و سال برای سفر می‌تواند مناسب باشد؟ چه مقصدی را برای چه فصلی انتخاب کنیم؟ واقعیت این است که برای هر کسب و کاری این موضوعات تفاوت‌هایی دارد. هایپرشیا آن را برای شما کشف می‌کند.

     6. گزارش‌گیری

چه افرادی از سفرهای شما استفاده نموده‌اند؟ چه میزیان تسهیلاتی باقیمانده است؟ میزان رضایت از سفر چه اندازه‌ای بوده است؟ چه درصدی از آنها در کدام یک از طبقه‌بندی سفرها شرکت داشته‌اند؟ اینها قسمتی کوچک از گزارشاتی است که هایپرشیا آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

     7. تحلیل و بهینه‌سازی سیستم

جذاب‌ترین بخش سفر و مهم‌تر از گزارشات، تحلیل وقایع و رخدادهایی است که می‌تواند باعث تغییراتی در سفرهای آتی و بهبود تسهیلات شما شود!

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved