company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
سفر تپه‌های مریخی تا تونل نمکی
0 like 157 view

سفر تپه‌های مریخی تا تونل نمکی

شاتل به عنوان اولین ارایه‌کننده‌ی فناوری +ADSL2  در کشور، شرکتی خوشنام در این زمینه است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ اغاز نموده است. نیروی انسانی شاتل را بیش از ۸۰۰ نفر در کنار ۱۵۰۰ نفر نیروی انسانی شاغل در دفاتر نمایندگی این شرکت در سراسر کشور تشکیل می‌دهند. شاتل در سال ۱۳۹۲ با عقد قراردادی، همکاری‌ خود را با هایپرشیا آغاز نمود. 

 هایپرشیا در اولین قدم و پس از بررسی و تحلیل نیازمندی‌های شاتل، تور تپه‌های مریخی و تونل نمک را پیشنهاد نمود. این سفر مورد تایید قرار گرفت و ذر تاریخ 1392/12/22 با حضور بیش از 210 نفر از پرسنل این شرکت اجرایی گردید.

سفر ما ساعت 6:45 صبح روز جمعه 22 اسفند و از درب شرکت شاتل به سمت جاده ساوه آغاز شد.  حدود ساعت 8:30 صبحانه را در کنار هم صرف کردیم. پس از آن از طریق جاده معدن به محل سفر رسیدیم. ابتدای مسیر پیاده روی وسایل نقلیه را ترک کردیم. در این سفر 200 نفر از اعضای شرکت شاتل همراه ما بودند. بنابراین 2 گروه شدیم. یک گروه به سمت تونل نمکی و گروه دیگر به سمت تپه‌ها رفتند. بعد از اینکه همه‌ی همراهان هر دو جاذبه را دیدند و پس از کمی استراحت در طبیعت به محل توفف وسایل نقلیه بازگشتیم و تپه‌ها را برای صرف نهار ترک کردیم. بعد از آن به روستای پاده برای بازدید از حمام، قلعه و یخچال رفتیم. عصرانه را در کنار هم صرف کردیم و حدود ساعت 6 از گرمسار به سمت تهران راه افتادیم و یک روز به یادماندنی را به پایان رساندیم.

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved