company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
اطلاعات پروازهای ورودی فرودگاه امام خمینی
1 like 1861 view

اطلاعات پروازهای ورودی فرودگاه امام خمینی

آخرین اطلاعات درباره فرودگاه بین المللی امام خمینی را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید. 

فرودگاه امام خمینی که در سال 1383 به صورت نیمه ساخته فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان جایگزین فرودگاه مهرآباد برای پروازهای خارجی قرار گرفته است. ساخت این فرودگاه از سال 1356 آغاز شد اما پس از انقلاب اسلامی ساخت این پروژه متوقف شد تا سال 1374 که مجددا ساخت این فرودگاه مجهز از سرگرفته شد.

در این فرودگاه شرکت‌های هواپیمایی بسیاری فعال به کار هستند مانند: ایران ایر، ماهان ایر، قشم ایر، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی تابان، هواپیمایی زاگرس و...

این فرودگاه در حال حاضر دارای یک فاز فعال بوده و فاز دوم آن در دست ساخت می‌باشد. باید بدانید که فرودگاه امام خمینی به بیش از 30 کشور جهان متصل بوده و پروازهای ورودی و خروجی دارد.

 

پایانه‌های فرودگاه امام خمینی

این فرودگاه دارای چندین پایانه می‌باشد که در ذیل به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

  • پایانه 1: این پایانه یکی از فعال‌ترین پایانه‌های فرودگاه امام محسوب می‌شود. در پایانه یک پروازهای داخلی از بخش غربی آن انجام می‌شود. باید بدانید که این پایانه در سال ظرفیت 6/5 میلیون مسافر و 120000 تن بار برای جابجایی را دارد.  
  • پایانه دو (پایانه سلام): این پایانه ظرفیت پذیرش 5 میلیون مسافر را در سال دارد. پایانه سلام در سال 2019 نخستین پرواز داخلی رسمی به مقصد فرودگاه بین المللی کیش را انجام داد. همچنین باید بدانید که در پایانه سلام پروازهای بین الملی انجام می‌شود.
  • پایانه سه (پایانه ایرانشهر): این پایانه در دست ساخت است. پایانه ایرانشهر می‌تواند 20 میلیون مسافر را در سال پذیرش نماید.

 

امکانات فرودگاه

  • فرودگاه امام خمینی دارای سی آی پی یا همان جایگاه تشریفات اختصاصی است که در سه طبقه ساخته شده است و مسافرین ورودی و خروجی می‌توانند به استراحت در این مکان بپردازند و از امکانات این جایگاه استفاده نمایند.
  • در این فرودگاه نیز باجه‌های مستقری برای اینترنت رایگان قرار داده شده است.
  • یکی دیگر از امکانات مهمی که این فرودگاه دارد، نزدیکی فرودگاه امام خمینی به خط متروی شهر پرند است.

 

فرودگاه امام خمینی

 

لیست اطلاعات ورودی فرودگاه امام خمینی

شما می‌توانید برای اطلاع از لیست بروز شده اطلاعات پرواز ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی به سایت فرودگاه به آدرس  https://www.ikac.ir/flight-status مراجعه نمایید. در لیست اطلاعات سایت فرودگاه امام خمینی اطلاعاتی نظیر: اسم هواپیمایی و آرم شرکت، شماره پرواز، مقصد، مبدا، تاریخ و زمان پرواز، و ملاحظات پرواز قرار داده شده است. در بالای این لیست قسمتی برای جستجو قرار داده شده است که شما می‌توانید برحسب شماره پرواز، شهر، شرکت هواپیمایی و یا به وسیله ساعت پرواز و ملاحظات پرواز به جستجو بپردازید. 

  

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved