company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
هتل مدرن باکو-4ستاره
0 like 207 view

هتل مدرن باکو-4ستاره

از یک هتل چه انتظاری دارید؟ به مرکز شهر نزدیک است یا دور؟ غذاهای آن متنوع و مناسب ذائقه‌تان است یا نه؟ کیفیت برخورد خدمه و کارکنان چطور است؟ وضعیت اتاق‌ها به چه شکل است؟ حق شماست که اطلاعات کاملی داشته‌باشید و با آگاهی انتخاب کنید؛ پاسخ سئوال‌هایتان این‌جاست.

دسترسی هتل مدرن چطوراست؟

در یک کشور خارجی وضعیت دسترسی هتل مساله مهمی است. برای بازدید از مراکز تاریخی و دیدنی‌های شهر چه مسافتی را باید طی کنیم؟ این را بدانید که هتل مدرن در مرکز شهر است و راحت و سریع از هتل می‌توانید خود را به نقاط مختلف باکو برسانید. 

 

ورودی هتل مدرن

ورودی هتل حتما نظرتان را جلب خواهد کرد. 

 

اتاق‌های هتل مدرن چگونه‌اند؟

این هتل 67 اتاق دارد. از اتاق‌های یک‌تخته گرفته تا سوئیت‌هایی مجهز را در هتل مدرن خواهید یافت. استاندارد اتاق‌ها و کل هتل بر اساس چارچوب استاندارهای اروپاست و امکانات اتاق‌ها، متناسب با نوع آن همه‌ی مسافرانش را نسبتا راضی نگه‌می‌دارد. اتاق‌ها تمیز هستند و نگرانی از بابت نظافت نخواهید داشت. اتاق‌های هتل مدرن چهار نوع هستند: اتاق‌های لوکس دابل و تک نفره، سوئیت جونیور، سوئیت کینگ و در نهایت سوئیت رویال.

 

سوئیت‌های هتل مدرن

سوئیت‌ها برای سفر‌های دسته‌جمعی مناسب‌ترند.

 

گاهی دوست‌دارید در سفر با جمع دوستان‌تان در یک اتاق باشید. اتاق‌های سوئیت انتخاب بسیار خوبی هستند. این سوئیت‌ها کاملا مجهزند و سیستم گرمایشی، سرمایشی، تلویزیون و اینترنت دارند. سرویس بهداشتی در این سوئیت‌ها کلا فرنگی‌ست. سوئیت‌های رویال از نوع سوئیت کینگ کمی بزرگتر هستند. در سوئیت‌های کینگ برای شش نفر پیش‌بینی مبل و صندلی شده است و 6 نفر به راحتی می‌توانند از میزناهارخوری استفاده کنند. میهمانان هتل مدرن دراین اتاق‌ها 24ساعته می‌توانند از خدمات چای و قهوه استفاده کنند. در سوئیت‌ها می‌توانید از امکانات جکوزی اختصاصی برای هر سوئیت استفاده کنید.

اتاق‌های لوکس یک یا دونفره هم مبله هستند. در هر اتاق یک یا دو مبل راحتی در نظرگرفته شده و همگی طبق استانداردهای اروپا طراحی شده‌اند.

 

کیفیت رستوران هتل چطور است؟

رستوران پانورامای هتل مدرن چشم‌انداز بسیار خوبی دارد. رستوران منوی غذا و نوشیدنی دارد و هریک جداگانه در اختیارتان قرار می‌گیرد. غذاهای آذربایجانی با طبع ما ایرانی‌ها سازگار است و به‌نظر نمی‌رسد در هتل مدرن از نظر غذا مشکلی داشته‌باشید. در منوی هتل مدرن انواع کباب‌ها، انواع ماهی، پاستاها، سالادها و پیش غذاهای گرم و سرد و...  را خواهیددید. در رستوران امکان استفاده از قلیان هم وجود دارد و این گزینه در آخر منوی رستوران به‌چشم می‌خورد.

 

شیشلیک بره

حتما لَمب‌چاپس‌های هتل مدرن را امتحان کنید!

 

بوفه رستوران مدرن

غذاهای خوشمزه هتل نوش جان‌تان!

 

 خدمات رایگان هتل چیست؟

خدمات رایگان هتل شامل: صبحانه، مرکز ورزشی، اتاق بازی و حمام سنتی است. این خدمات به کلیه‌ی مهمانان هتل در مدت اقامت‌شان بدون دریافت هزینه، ارائه خواهدشد.

صبحانه چندان لوکس و متنوع نیست اما قابل قبول است. متاسفانه پرسنل رستوران کمی کند هستند و به زبان انگلیسی هم مسلط نیستند. در سفر هم نیازی نیز ورزش را ترک کنید. سالن ورزشی هتل همه‌روزه از ساعت 9:00 صبح تا 23:00 در اختیار مهمانان است. دراین مرکز نه‌تنها می‌توانید از دستگاه‌های بدنسازی مدرن استفاده کنید، بلکه سونا و جکوزی نیز هست. اینترنت Wi-Fi جزو خدمات رایگان هتل است اما میهمانانی که در هتل اقامت داشتند معتقدند بسیار کند است و چندان قابل استفاده نیست.  

 

سالن ورزشی هتل مدرن

از امکانات سالن برای ورزش صبح‌گاهی استفاده کنید.

 

 

نکات مثبت نکات منفی
سوئیت‌های مناسب کند بودن پرسنل رستوران
نزدیکی به مراکز دیدنی و مراکز خرید سرعت ایین اینترنت

 

فاصله هتل مدرن تا برخی از جاذبه‌های گردشگری باکو
نام جاذبه   فاصله  زمان توضیحات
قیز قالاسی 6.6 کیلومتر  ۲۱ دقیقه با خودرو 
تالار فیلارمونیک ۶ کیلومتر 20 دقیقه با خودرو
تالار دولتی اپرا 4 کیلومتر 18 دقیقه با خودرو

 

 

امکانات هتل 
خدمات    خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، تاکسی سرویس، میز پذیرش 24 ساعته، نگهبانی 24 ساعته٬ دستگاه عابر‌بانک٬ صندوق امانات
تسهیلات  آسانسور
اینترنت در اتاق‌ها و لابی٬
امکانات اتاق‌ها صبحانه، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، تلویزیون،  ماهواره
جلسه و همایش سالن کنفرانس
موقعیت مکانی هتل مدرن باکو
فاصله تا مرکز شهر 20 دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه 30 دقیقه با ماشین

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved