company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
دریاچه فراخین کجاست؟
0 like 836 view

دریاچه فراخین کجاست؟

دریاچه فراخین یکی از دریاچه‌های کمتر شناخته شده در نزدیکی روستای کندلوس است. این دریاچه آنقدرها بزرگ نیست و بیشتر شباهت به تالاب دارد. اما واقع شدن در میان جنگل انبوه و تمیزی آن باعث شده است یکی از جاذبه‌های اصلی در نزدیکی روستای کندلوس و جاده چالوس باشد.

این دریاچه در ارتفاع ۲۲۰۰ متری قرار گرفته و توسط جنگل‌های پهن برگ هیرکانی احاطه شده است. آبگیری دریاچه از چشمه فراخین در بالادست آن و نزولات جوی تامین می‌شود. 

 

برای مشاهده تورهای دریاچه فراخین اینجا را کلیک نمایید.

 

  • زمان سفر برای بازدید از دریاچه فراخین چه فصلی از سال است؟

دریاچه فراخین تمام فصول سال از زیبایی‌هایی برخوردار است. اما از اردیبهشت ماه تا انتهای شهریورماه این دریاچه به علت پر‌آب بودن از زیبایی‎‌های بسیاری برخوردار است. هایپرشیا تورهایی برای این فصل از سال دارد.

 

  • از چه مسیری به دیدن این دریاچه برویم؟

از جاده چالوس حرکت کنید. بعد از گذشتن از مرزن‌آباد در سمت راست، جاده کمربندی چالوس به نوشهر جاده‌ای فرعی است که تابلوی  دیزی‌سرای آذربایجان در کنار آن خودنمایی می‌کند. مسیر را ادامه دهید تا به روستای دلسم و بعد از آن روستای ویسر برسید. این جاده را ادامه داده تا به یک جاده خاکی معدنی برسید. پس از عبور از رودخانه‌های کم عمق جاده‌ای خاکی که حدود 40 کیلومتر است شما را به دریاچه فراخین می‌رساند که البته قبل از آن 5 دوراهی در پیش رو دارید. دو تای اول را به سمت راست (تابلو به سمت کجور)، سومی را به سمت چپ، چهارمی را به سمت راست و دوراهی پنجم مسیر سمت چپ را انتخاب کنید.

 برای مشاهده تورهای فراخین اینجا را کلیک نمایید.

 

برای بازدید این دریاچه هایپرشیا یک برنامه دو روزه را پیشنهاد می‌کند.
 
 
 
روز اول: صبح زود از تهران به سمت متل قو حرکت کنید. سفری پر از هیجان و آدرنالین در پیش روی شماست. پس از صرف صبحانه و ناهار تا غار دانیال پیاده‌روی متوسطی خواهید داشت. غاری آبی در دل جنگل‌های انبوه شمال! پس از گشت‌و‌گذار پر هیجان در غار دانیال به سمت روستای دانیال بازگردید. با فرا رسیدن غروب به ‌سوی چالوس و کندلوس رویم. پس از یک روز پر از هیجان، شبی آرام را در سوئیت‌های کندلوس به صبح برسانید.

روز دوم: پس از صرف صبحانه، به گشت‌زنی در موزه و روستای کندلوس بپردازید. مقصد بعدیتان دوراهی دلسم و دریاچه زیبای فراخین است. زیبایی این دریاچه و مناطق اطراف آن هر مسافری را شگفت‌زده می‌کند. پس از صرف ناهار در دل این طبیعت بکر به‌سوی جاده اصلی و از آنجا به‌سوی تهران باز‌گردید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved