company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
مالدیو، تکه‌ای از بهشت
0 like 967 view

مالدیو، تکه‌ای از بهشت

همه‌ آن چیزی که از یک مقصد گردشگری انتظار دارید، در هتل‌های لوکس، سواحل آرام، طبیعت، آب‌های زلال و جانوران زیبای دریایی جزایر مالدیو می‌توانید بیابید.

 

برای رهایی از زندگی روتین و مشغله‌های روزانه و تجربه‌ی جاذبه‌های متنوع و جدید بهترین انتخاب می‌تواند جزایر مالدیو باشد. زندگی درمحله‌های مدرن و لوکس و ترکیب متناسب آن با بافت سنتی شهرها و روستاها، پیاده‌روی در طبیعت رنگارنگ و تماشای جانوران متنوع دریایی را تنها در جزایر زیبای این کشور می‌توان تجربه‌ کرد.

 

سواحل زیبای مالدیو

تحربه‌ی آرامش واقعی در زیباترین سواحل دنیا در مالدیو 

 

  • مالدیو کجاست؟

مالدیو کشور جزیره‌ای و کم ارتفاع در اقیانوس هند و جنوب آسیا است. 1192 جزیره‌های مرجانی یکی از جذابیت‌های این کشور است که تنها حدود 200 جزیره‌ی آن مسکونی و 88 جزیره‌ی آن دارای اقامتگاه‌های گردشگری است. شهر ماله پایتخت این کشور مسلمان نشین، دارای مرز آبی با سریلاتکا و فرودگاه مجهز بین‌المللی است.

 

مالدیو

فرود در فرودگاه زیبای مالدیو

 

جزایر مالدیو

جزایر زیبای مالدیو 

 

برای مشاهده تورهای مالدیو اینجا را کلیک نمایید.

 

  • پوشاک مناسب آب و هوای مالدیو چیست؟

میانگین دمای هوا در مالدیو در طول شب بین 26 تا 28 و در طول روز بین 30 تا 32 درجه سانتیگراد است و بهترین زمان از نظر آب و هوا برای سفر به این کشور ماه‌های دی تا اردیبهشت است. بهتر است پوشاک نخی، سبک، گشاد و آزاد مانند تیشرت‌، شلوارک، شلوارهای کوتاه، مایو و صندل همراه خود ببرید.

مردم مالدیو از تبار مردم سریلانکا و هند هستند و فرهنگ آن‌ها نیز تحت تاثیر همین دو کشور است. 

 

مردم مالدیو

کودکان مالدیوی

 

  • چه غذایی در مالدیو بخوریم؟

لذیذترین غذاهای دریایی را در مالدیو که بهترین آشپزها با تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود را در مالدیو نوش‌جان کنید.

غذاهای دریایی از جمله Aspasia-Ksenia که از گوشت میگو تهیه می‌شود و یا Masbai که ترکیب برنج و ماهی است، را حتما در سفر خود میل کنید تا با ذائقه‌ی مالدیوی‌ها بیشتر آشنا شوید.

 

غذای دریایی در مالدیو

لذیذترین غذاهای دریایی در مالدیو 

 

غذای دریایی در مالدیو 

Aspasia-Ksenia تهیه شده از گوشت میگو 

 

  • چه تفریحاتی در مالدیو داریم؟

علاوه بر بازدید از انواع جاذبه‌های مالدیو، می‌توانید با ماهیگیری، قایق‌سواری و غواصی از آب‌های سواحل مالدیو لذت ببرید و برای بی‌نصیب نماندن از نسیم خنکی که از اقیانوس می‌وزد والیبال ساحلی و پیاده‌روری در ساحل را انتخاب کنید.

البته باید بدانید که برای رفتن به زیر آب و دیدن عجایب و زیبایی‌های آنجا نیاز نیست که غواصی بلد باشید، با اسنورکلینگ می‌توانید وارد آب شده و دیدنی‌های جدید را تجربه کنید.

 

تفریحات مالدیو

جانوران و گیاهان رنگارنگ و زیبا در آب‌های اقیانوس هند 

 

تفریحات مالدیو

هیجان ماهیگیری در آب‌های اقیانوس

 

تفریحات مالدیو

آرامش واقعی در آب‌های مالدیو

 

برای مشاهده تورهای مالدیو اینجا را کلیک نمایید.

 

  • جاذبه‌های تاریخی هم در مالدیو هست؟

مالدیو جزیره‌ای تاریخی در میان آب‌های اقیانوس هند، دارای جاذبه‌های معماری و تاریخی از جمله مسجد، موزه، قصر، میدان و... است.

مسجد السلطان مسجد جامع ماله، که در سال 1658 با معماری زیبا ساخته شده و افراد معروف و محبوب زیادی در این مسجد مدفون هستند.

 

مسجد جامع مالدیو

مسجد السلطان و مرکز اسلامی ماله 

 

مقر حکومتی و پس از آن دفتر ریاست‌ جمهوری مالدیو به نام کاخ مولی‌آگه در سال 1906 ساخته‌شده و تا سال 1986 دفتر ریاست‌جمهوری بود، اکنون با معماری فوق‌العاده‌اش به محلی برای بازدید گردشگران تبدیل شده است.

 

کاخ مولی آگه

محوطه‌ی کاخ مولی آگه

 

  • زندان در مالدیو

جزیره‌ی بزرگ مافوشی در جنوب ماله به دلیل وجود ساختمان‌های زندان و کانون تربیت و همچنین جمعیت کم و آرامش زیاد آن برای مسافران مالدیو جذاب است.

 

چزیره مافوشی

ساحل زیبای مافوشی 

 

جزیره مافوشی

زیباترین سواحل دنیا در مالدیو

 

جزایر هیتادهو، ماراندهو، گن، تایفوشی و... از زیباترین دیدنی‌های جهان هستند که می‌توانید در سفرتان با حضور در این جزیره‌ها لذت ببرید.

 

جزایر مالدیو

لذت تعطیلات خود را با اقامت در هتل ساحلی در هیتادهو چند برابر کنید

 

 جزایر مالدیو

دید از بالا به جزیره زیبای ماراندهو

 

جزایر مالدیو

جزیره تایفوشی 

 

برای مشاهده تورهای مالدیو اینجا را کلیک نمایید.

 

  • کجا اقامت کنیم؟

تعدادی از هتل‌های مالدیو را برای اقامتی خوش به شما معرفی می‌کنیم:

هتل پنج ستاره: کارامبا، ولاسارا، پارادیزو آیلند ریزورت و اسپا، آداران، تاج اگزوتیکا ریزورت و اسپا

 

هتل‌های مالدیو

اقامت رویایی در هتل‌های ساحلی پنج ستاره مالدیو

 


هتل چهار ستاره: هتل سینامون هاکورا هورا

 

هتل‌های مالدیو

اقامت در هتل سینامون هاکورا هورا، اقامت در بهشت

 

هتل سه ستاره: سیهاوس مالدیو، اکتاو، کانی بیج، هاوس کالاوور 

 

هتل‌های مالدیو

هتل‌های سه ستاره‌ی مالدیو

 

هایپرشیا پیشنهاد می‌کند برای دیدن زیبایی‌های مجمع‌الجزایر مالدیو سفری دست‌کم پنج روزه را برنامه‌ریزی کنید.

روز 1: پرواز خود را صبح زود از تهران به مالدیو برنامه ریزی کنید. با ورود به شهر ماله، می‌توانید با قایق‌های تندرو به سمت جزیره مافوشی بروید.
روز 2: در دومین روز از سفر، می‌توانید در جزیره‌ی زیبای مافوشی گشت‌و‌گذار داشته باشید و در بعدازظهر می‌توانید لذت غواصی در آب‌های نیلگون را تجربه کنید.
روز 3: گشت‌و‌‎گذار دریایی، تماشای ریزورت‌ها و لذت اسنورکلینگ در جزیره آفتاب و سواحل مرجانی و آب‌های شفاف جزیره مافوشی، جسم و روحتان را تازه می‌کند که در این روز تجربه‌شان می‌توانید تجربه کنید. طعم دلچسب ماهی‌ کباب را نیز به تجربه‌های ناب این سفر در این روز اضافه کنید.
روز 4: با قایق‌های تندرو به سمت جزیره ماله بروید. گشت‌زنی در ماله و جزیره زیبای ویلین گیلی و تماشای آثار این دو منطقه را در برنامه‌ی روز چهارم خود قرار دهید.
روز 5: پس از صرف صبحانه به سمت فرودگاه رفته تا با خاطرات و گفته‌هایی از سرزمین جزیره‌ها و سواحل فیروزه‌ای، مالدیو به سوی تهران پرواز کنید.

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved