company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
ویزای درمانی ایران
1 like 896 view

ویزای درمانی ایران

ویزای درمانی ایران برای افرادی که به منظور درمان و یا گردشگری سلامت درخواست ویزا دارند مناسب است. توریسم درمانی یا گردشگری سلامت، شاخه‌ای جدید از گردشگری است که امکان ارائه خدمات پزشکی و درمانی را همراه با خدمات گردشگری برای افراد خارجی فراهم می‌آورد. امروزه کشورهایی مانند هندوستان، سنگاپور، فیلیپین و تایلند از پیشروان عرصه توریسم درمانی هستند. کشور ایران نیز با توجه به پتانسیل گردشگری و درمانی بالا و پزشکان مجرب می‌تواند جایگاه ممتازی را در شاخه گردشگری درمانی داشته باشد.

 

توریسم درمانی یا گردشگری سلامت چیست؟

توریسم درمانی یا گردشگری سلامت، مسافرتی است به دیگر کشورها برای قرار گرفتن تحت عمل جراحی، انواع مراقبت‌های پزشکی و دندان‌پزشکی، عمل‌های زیبایی، بهره‌مندی از عوامل سلامت بخش طبیعی نظیر چشمه‌های آب معدنی و.... البته توریسم درمانی صرفا ارائه خدمات درمانی نیست، بلکه بر این منطق استوار است که معالجات پزشکی در کنار استراحت،  فراغت و سیاحت ناشی از یک مسافرت خارجی می‌تواند باعث تسریع بهبود و سلامت افراد شود.

با توجه به سطح بالای دانش پزشکی و توانمندی کشور ایران در ارائه خدمات درمانی و پتانسیل موجود در این زمینه و خصوصا تجربه‌ی قوی در درمان و معالجات سخت از یک سو و برخورداری سرزمین ایران از جاذبه‌های طبیعی و سیاحتی بسیار زیاد از سوی دیگر، ضروری است برنامه‎‌ها و استراتژی‌های قدرتمند و سودمندی در این رابطه تنظیم و تدوین گردد.  

 

ویزای درمانی:

با توجه به اعلام وزارت امور خارجه کشور ایران، مسافرانی که برای بهره‌مندی از خدمات درمانی و پزشکی قصد سفر به ایران را دارند می‌بایست قبل از سفر به این کشور نسبت به دریافت ویزای مناسب سفر خود اقدامات لازم را انجام دهند و ویزای درمان (نوع T) را جهت ورود به کشور ایران دریافت کنند. لطفا توجه داشته باشید که ورود به ایران و بهره‌مندی از خدمات پزشکی و درمانی در این کشور با ویزای توریستی خلاف قوانین این کشور محسوب می‌شود.

 

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با کلیک بر روی آیکون‌ زیر مستقیماً با همکاران ما تماس بگیرید.


  

توجه داشته باشید که:

  • محل اخذ ویزای درمانی ایران باید توسط شخص میهمان مشخص شود.
  • صدور تائیدیه ویزا معمولا بین ۷ الی ۱۰ روز کاری طول می‌کشد؛ که البته در موارد فوری بین 1 الی ۴ روز با نظر پزشک معالج می‌تواند کاهش یابد.
  •  قوانین دریافت ویزای درمانی برای شهروندان تمام کشورها یکسان نیست، این مورد برای شهروندان آمریکایی ممکن است چندین ماه طول بکشد.
  • پس از صادر شدن رویداد برای اتباع خارجی، باید در مدت یکماه وارد ایران شوند. حداکثر مدت اعتبار ویزای درمانی ایران 30 روز می‌باشد.
  • در صورت عدم ورود به کشور ایران و عدم استفاده، اعتبار ویزا خاتمه یافته و مجددا قابل استفاده نیست. 
  • تعداد روزهای اقامت در ایران از یک روز تا 90 روز می‌باشد.
  • در صورت عدم استفاده از رویداد و یا مخالفت با آن از جانب وزارت امور خارجه محدودیت‌هایی درنظر گرفته می‌شود. 

 

در صورتی که قصد سفر به ایران، به منظور استفاده از خدمات درمانی را دارید همکاران ما در هایپرشیا می‌توانند شما را جهت دریافت ویزای درمان و بهره‌مندی از خدمات پزشکی مناسب، با همکاری معتبرترین مراکز پزشکی و درمانی کشور ایران راهنمایی کنند. همچنین هایپرشیا می‎‌تواند شما را با افراد متخصص در حوزه‌های جراحی زیبایی، دندان پزشکی و زیبایی دندان، درمان ناباروری و سایر خدمات پزشکی ارتباط دهد تا در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره اقدام کنید.

 

پکیج‌های درمانی هایپرشیا:

امروزه یکی از خدمات درمانی ایران که مورد توجه افراد زیادی به خصوص برای بیماران مقیم خارج از کشور قرار گرفته است، خدمات درمانی در حوزه زیبایی بینی است. دارا بودن پزشکان متخصص در این حوزه از درمان در کنار تجهیزات پیشرفته باعث شده افراد زیادی از اقصی نقاط جهان برای استفاده از درمان زیبایی بینی به ایران سفر کنند.
کم بودن مدت زمان عمل، بستری، دوران نقاهت و همینطور هزینه معقول در این نوع از درمان نیز یکی از دلایلی است که مهمانان خارجی ایران را برای استفاده از این درمان انتخاب می‌کنند. هایپرشیا نیز برای سهولت در ارائه خدمات درمانی برای مهمانان خارجی، پکیج‌های درمانی را با استفاده از بهترین بیمارستان‌ها و خدمات درمانی داخل کشور ارائه می‌دهد. در ادامه برخی از محبوب‌ترین پکیج‌های درمانی برای بیماران خارجی آورده شده است:

 

پکیج چکاپ تخصصی آقایان:

چکاپ تخصصی برای آقایان مناسب افرادی است که برای بررسی و آنالیز وضعیت عمومی سلامت خود اقدام می‌نمایند. این پکیج همچنین از طرف پزشکان برای اشخاصی که قصد انجام پروسه‌های درمانی مختلف مانند عمل جراحی را دارند نیز مناسب است. این پکیچ شامل خدمات درمانی و کلیه خدمات جانبی مانند هماهنگی سفر است.


چکاپ تخصصی آقایان شامل:

  • آنالیز عملکرد کبد
  • آنالیز عملکرد کلیه
  • آنالیز وغربالگری سرطان روده بزرگ
  • معاینه توسط پزشک متخصص اورولوژیست کلیه و مجاری ادرار
  • آنالیز و غربالگری سرطان پروستات

 

خدمات پکیج تخصصی آقایان شامل:

  • کلیه آزمایشات و خدمات تخصصی چکاپ
  • 3 شب اقامت در هتل 4 ستاره
  • مترجم همراه در کلیه مراحل چکاپ
  • ترانسفرهای رفت و برگشت فرودگاهی
  • کلیه ترانسفرها به مراکز درمانی و هتل و بلعکس
  • بیمه ورودی
  • ویزای درمانی

 

قیمت پکیج چکاپ تخصصی آقایان از 350 یورو است.

 

پکیج چکاپ تخصصی خانم‌ها:

چکاپ تخصصی برای خانم‌ها مناسب افرادی است که برای بررسی و آنالیز وضعیت عمومی سلامت خود اقدام می‌نمایند. این پکیج همچنین از طرف پزشکان برای اشخاصی که قصد انجام پروسه‌های درمانی مختلف مانند عمل جراحی را دارند نیز مناسب است. این پکیچ شامل خدمات درمانی و کلیه خدمات جانبی مانند هماهنگی سفر است.


چکاپ تخصصی خانم‌ها شامل:

  1. سونوگرافی سینه
  2. ماموگرافی و معاینه سینه
  3. تست‌های آزمایشگاهی
  4. معاینه توسط پزشک زنان و زایمان بانوان) پاپ ا
  5. غربالگری سرطان دهانه رحم (ویژه بانوان) پاپ اسمیر


خدمات پکیج تخصصی خانم‌ها شامل:

  1. کلیه آزمایشات و خدمات تخصصی چکاپ
  2. 3 شب اقامت در هتل 4 ستاره
  3. مترجم همراه در کلیه مراحل چکاپ
  4. ترانسفرهای رفت و برگشت فرودگاهی
  5. کلیه ترانسفرها به مراکز درمانی و هتل و بلعکس
  6. بیمه ورودی
  7. ویزای درمانی

 

قیمت پکیج چکاپ تخصصی خانم ها از 350 یورو است.

 

پکیج چکاپ تخصصی خانم‌ها:


عمل زیبایی بینی

کشور ایران با دارا بودن پرشکان متخصص و مراکز درمانی پیشرفته امروزه به یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای خدمات عمل های زیبایی بینی مبدل گشته است.


عمل زیبایی بینی شامل:

  1. کلیه خدمات درمانی مربوط به درمان بینی
  2. عمل زیبایی اولیه
  3. عمل زیبایی ثانویه
  4. عمل ترمیم و رفع مشکلات تنفسی


خدمات پکیج زیبایی بینی شامل:

  1. کلیه آزمایشات و خدمات درمانی مربوط به زیبایی بینی
  2. 7 شب اقامت در هتل 4 ستاره
  3. مترجم همراه در کلیه مراحل درمان
  4. ترانسفرهای رفت و برگشت فرودگاهی
  5. کلیه ترانسفرها به مراکز درمانی و هتل و بلعکس
  6. بیمه ورودی
  7. ویزای درمانی

 

قیمت پکیج زیبایی بینی از 3000 یورو است.

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved