company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
پیکاپ ویزای انگلیس
0 like 155 view

پیکاپ ویزای انگلیس

برای اطلاع از چگونگی پیکاپ پاسپورت برای ویزای انگلیس و مدارک مورد نیاز، با کارشناسان هایپرشیا در تماس باشید.

چقدر درباره خدمات پیکاپ پاسپورت اطلاعات دارید؟ می دانید برای اخذ ویزای خود از کشوری مانند کانادا، انگلیس یا آمریکا پس از موافقت با ویزایتان مجددا باید به کشور سومی سفر کنید؟ آیا از هزینه‌ای سنگین اقامت و سفر مجدد به کشور سوم خبر دارید؟ هایپرشیا این راه را برای شما کوتاه و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. برای اطلاع از چگونگی پیکاپ پاسپورت برای ویزای انگلیس و مدارک مورد نیاز، با کارشناسان هایپرشیا در تماس باشید.

برای برخی کشورها دریافت ویزا چندان آسان نیست. مثلا برای اخذ ویزای کشور انگلیس شما بایستی به کشور سومی سفر کنید و از آن طریق درخواست دهید قابل توجه است که این در شرایطی است که تمام مراحل را کامل مسلط باشید. در نهایت باز هم باید هنگام دریافت ویزا همراه پاسپورت خود به همان کشور سوم سفر کرده و مراحل کاری اخذ ویزا را به اتمام برسانید که علاوه بر هزینه‌های اقامت و سفر به یک کشور دیگر، نیازمند تسلط به مراحل کاری نیز هست. ما تمام این مراحل را برای شما انجام می‌دهیم. کافیست با ما تماس بگیرید.

 

برای پیکاپ ویزای انگلیس در ترکیه، مدارک شما در روزهای یک شنبه، سه شنبه و یا پنجشنبه به کنسولگری انگلیس ارسال می گردد و پس از انجام مراحل اداری، پاسپورت در روزهای یک شنبه، سه شنبه و پنجشنبه باز می گردد. برای این پروسه نمی‌توان زمان دقیقی مشخص کرد ولی به طور معمول یک هفته به طول می‌انجامد.

 


  

موارد مورد نیاز برای پیکاپ پاسپورت در ترکیه: 

  • وکالت‌نامه
  • ایمیل جواب سفارت
  • اصل رسید بارکد‌‌دار سفارت انگلیس
  • اصل پاسپورت متقاضی

 

هزینه پیکاپ ویزای انگلیس: 


هزینه پیکاپ ویزای انگلیس در آنکارا و استانبول، 60 دلار است.

 

 سفارش آنلاین ویزای انگلیس

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved