company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
روستای ماسوله کجاست؟
0 like 584 view

روستای ماسوله کجاست؟

به جرات می‌توان گفت ماسوله توریستی‌ترین و معروف‌ترین روستای ایران است.

 
 
روستای تاریخی و توریستی ماسوله، یکی از نقاط دیدنی، سرسبز و خوش آب و هوای شمال ایران با هوای مه آلود، تابستان‌های خنک و زمستان‌های پر برف است.
ماسوله دارای مساحتی معادل یکصد هکتار منطقه تحت حفاظت میراث فرهنگی و منابع طبیعی، یکی از خوش آب و هواترین نقاط ایران است که هر ساله پذیرای ده‌ها هزار گردشگر می‌باشد. شهر تاریخی و توریستی ماسوله به دلیل برخورداری از معماری منحصربه‌فرد در جهان شناخته شده است. ماسوله با کوهستان‌های مرتفع، جنگل و ییلاقات سرسبز از توریستی‌ترین مناطق شمالی ایران با جلوه‌های طبیعی فراوان به ویژه در اواخر بهار و فصل تابستان است و قله شاه معلم در ماسوله با ارتفاع ۳۰۵۰ متر بلندترین نقطه استان گیلان و هدفی جذاب برای گروه‌های کوهنوردی می‌باشد. دو هتل در داخل فضای معماری سنتی ماسوله و چندین هتل در جاده زیبای منتهی به آن پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی هستند همچنین تعداد زیادی مهمانخانه و خانه اجاره ای هم در این زمینه وجود دارند.

 

برای مشاهده تورهای روستای ماسوله اینجا را کلیک نمایید.

 

  • پنج دلیل اصلی برای سفر به ماسوله:

    1. گشت در روستای ماسوله و آشنایی با تاریخچه و فرهنگ ماسوله
    2. داشتن تجربه برنامه‌ای سبک و دل نشین مناسب برای تمام رده‌های سنی
    3. خرید سوغاتی و صنایع دستی از بازارچه سنتی ماسوله
    4. لذت طعم غذاهای سنتی ماسوله و تجربه ناهاری متفاوت
    5. گشتی سبک در طبیعت اطراف دریاچه سقالکسار و آشنایی با سازوکار سدهای خاکی 

 

  • زمان سفر برای بازدید از  روستای ماسوله چه فصلی از سال است؟

    روستای ماسوله در تمامی فصول زیبایی‌های بسیار دارد. اما گردشگران فصل تابستان و بهار را برای سفر به ماسوله ترجیح می‌دهند. هایپرشیا در این فصول تورهای مختلفی برای بازدید از این روستا دارد.

 

 

  • از چه مسیری به دیدن این روستا برویم؟

    برای رسیدن به ماسوله، ابتدا خود را به شهر فومن برسانید. اگر خودروی شخصی ندارید می‌توانید از رشت یا فومن با سواری یا مینی بوس به ماسوله بروید. اگر با خودروی شخصی، از تهران قصد سفر به ماسوله را دارید، نیازی نیست ابتدا به شهر رشت بروید. بلکه قبل از رسیدن به شهر رشت، می توانید به سمت فومن تغییر مسیر دهید.

 

برای مشاهده تورهای روستای ماسوله اینجا را کلیک نمایید.

 

 

  • برنامه پیشنهادی هایپرشیا برای سفر به روستای ماسوله چیست؟

    هایپرشیا برای بازدید از این منطقه سفری یک روزه پیشنهاد می‌کند. صبح زود از تهران به سمت قزوین حرکت ‎‌کنید. پس از صبحانه، به سمت رشت و در ادامه ماسوله ادامه دهید. از روستای پلکانی ماسوله و آبشار ماسوله بازدید کنید. وقت آزاد برای گشت‌زنی در روستا در اختیار خواهید داشت. حوالی ظهر به بازدید از دریاچه و سد خاکی سقالکسار بروید. ناهار را در دامان طبیعت میل کنید و حوالی بعد از ظهر با تصاویری زیبا از طبیعت بهاری گیلان در ذهنتان، به سمت تهران بازگردید.

 

 

 

نسخه انگلیسی این صفحه: Masuleh

رزرو سوئیت در روستای ماسوله

 

 
اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved