company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
چهارگوشه‌ی شهر در جیب‌ شما
0 like 221 view

چهارگوشه‌ی شهر در جیب‌ شما

تا به حال شده که با رفتن به کافی‌شاپی دنج و خودمانی از محیط آنجا خوشتان آمده باشد و دوست داشته‌اید همان لحظه به هر کس که می‌شناسید، رفتن به آن کافی‌شاپ را توصیه کنید. نرم افزار Four Square این کار را برایتان راحت و دوست‌داشتنی کرده است.

در خیابان در حال راه رفتن هستید و یک دفعه هوس خوردن غذا و یا رفتن به کافه‌ای را می‌کنید اما نمی‌دانید که در حوالی شما چه رستورانی وجود دارد که غذاهای خوبی داشته باشد و شما با اطمینان خاطر به آنجا بروید. اپلیکیشن فور اسکوئر به شما این امکان را می‌دهد که در هر کجا و هر زمانی که هستید، با استفاده از آن به دنبال جاهایی بگردید که تا به حال نرفتید و یا حتی اسمی از آن نشنیدید. این اپلیکیشن که در نسخه‌های ویندوز، اندروید و iOs ارائه شده، این امکان را به شما می‎‌دهد که با استفاده از آن جاهایی که بقیه‌ی افراد به آنجا رفته اند، بروید. در این برنامه شما می‌توانید با دوستانتان و افرادی که نمی‌شناسید، اطلاعات مربوط به شکم‌گردی‌تان به اشتراک بگذارید.

فوراسکوئر

فوراسکوئر، شبکه‌ای اجتماعی است که با نظرات افراد اداره می‌شود.

 

به دنبال خوراکی

هوس نوشیدن قهوه کرده‌اید و نمی‌دانید در اطرافتان کدامین کافه قرار دارد و البته خدماتی هم که ارائه می‌دهد برایتان مهم است؟ اولین کاری که می‌کنید استفاده از گزینه‌ی جستجوی برنامه است. کافی است که اسم قهوه و یا کافه را به انگلیسی بنویسید و با استفاده از گزینه‌ی Near me، کافی‌شاپ‌های نزدیکتان را ببینید. شاید هم دنبال رستوران و یا مکانی تفریحی می‌گردید که چند ساعتی خوش بگذرانید؛ باز هم می‌توانید از فوراسکوئر کمک بگیرید.

 

فوراسکوئر

به دنبال رستورانی در نزدیکی خودتان می‌گردید، از گزینه‌ی Near Me استفاده کنید.

 

Tips: خاطراتتان را به اشتراک بگذارید.

تا اینجای کار شاید بگویید این نرم‌افزار فرقی با بقیه‌ی نرم‌افزارها ندارد. چه فایده وقتی نمی‌دانیم که کیفیت خدمات رستوران و یا کافی‌شاپ چگونه است؟ فوراسکوئر خیالتان را راحت کرده است. خیلی سریع می‌توانید با نگاه کردن به نظرات بقیه‌ی افراد، تصمیم بگیرید که به آنجا بروید یا نه! نظرات افراد مستقیما ثبت می‌گردد و اصلا جای نگرانی نیست که فکر کنید ممکن است نظرات مثبتی درباره‌ی یک کافه‌ی خاص نوشته شود.

 

نظرات در فوراسکوئر

همان لحظه‌ای که در کافه نشسته‌اید، نظرتان را درباره‌ی نحوه‌ی خدمات بدهید.


 

گالری تصاویر

هنوز هم مطمئن نیستید که می‌خواهید به آن کافه بروید؟ دکوراسیون کافه برایتان مهم است و یا اینکه هیچ تصوری از غذاهای ارائه شده ندارید و دلتان می‌خواهد بدانید پر‌طرفدارترین غذا و یا نوشیدنی کافه کدام است؟ افرادی که قبلا به آنجا سر زده‌اند، عکس‌هایشان را قرار داده‌اند تا شما بتوانید بعد از دیدن عکس‌ها و بدست آوردن تصویری کلی از مکان انتخابی‌تان به آنجا بروید.

 

گالری تصاویر

هنوز نمی‌دانید چه چیزی سفارش بدهید، به گالری عکس در برنامه‌ی فوراسکوئر سر بزنید.

 

غذای کافه آنسو

به اشتراک‌گذاری عکس‌ها یکی از بهترین کار‌هایی است که می‌توانید انجام دهید.

 

Rate: نظرتان چیست؟

حالا وقت آن رسیده که درباره‌ی کافه و یا رستوران نظر بدهید؟ اگر برایتان سخت است که توضیح دهید و یا اینکه دلتان می‌خواهد خیلی سریع منظورتان را برسانید، در فوراسکوئر شما می‌توانید در بخش Rating نظر خود را بیان کنید. از کافه‌ای که رفتید راضی بودید؟ دوستش داشتید؟ می‌توانید با انتخاب یکی از سه گزینه‌ی بله، خوشم آمد و خیر نظر خود را بیان کنید. اما همین کافی نیست. اگر نکته‌ی دیگری به ذهنتان رسید در همین بخش Rate می‌توانید بیان کنید. 

نظردهی در فوراسکوئر

دنج بودن، مناسب بودن برای محیط خانوادگی و یا دوستان از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توانید نظرتان را درباره‌اش بیان کنید.

 

جستجویی عمیق‌تر

شاید جای خاصی مد نظرتان است و یا به دنبال غذایی خاص می‌گردید و وقت جستجوی فراوان هم ندارید، می‌توانید در بخش Filters اقدام به تفکیک مکان‌های مورد نظرتان بپردازید. برایتان مهم است که بدانید، رستورانی که می‌روید غذای دریایی سرو می‌کند و یا اجرای موسیقی زنده دارد؛ در همین بخش می‌توانید به جستجوی عمیق‌تر بپردازید. همچنین در این بخش مکان‌های مورد نظرتان براساس فاصله‌ای که شما با آن‌ها دارید و یا براساس سیستم امتیاز‌دهی طبقه‌بندی می‌شود.

جستجو در فوراسکوئر

با استفاده از بخش Filters، انتخاب برایتان راحت‌تر می‌شود.



اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved