company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
ما سفرهای کودکان را چگونه برگزار می‌نماییم؟
0 like 179 view

ما سفرهای کودکان را چگونه برگزار می‌نماییم؟

تور کودکان چگونه برنامه‌ریزی می‌شود؟ خانواده چه نقشی در این برنامه‌ریزی دارند؟ چه مراحلی طی می‌شود تا یک تور به مرحله اجرا می‌رسد؟ پس از اجرای تور چه کارهایی انجام می‌شود؟ در این مقاله به تشریح این موارد پرداخته‌ایم.

1- هدف‌گذاری و گروه‌بندی سفرها

لازم است تا کودکان از جهات مختلف به شیوه‌ای درست طبقه‌بندی شده باشند. هایپرشیا با توجه به نوع فعالیت و طبقه‌بندی کودکان، سفر را برنامه‌ریزی و معرفی می‌کند. برای برخی از برنامه‌ها نیاز است تا جلساتی با صاحبنظران و خانواده‌ها برگزار شود تا اطلاعات آن‌ها ما را در برنامه‌ریزی یاری دهد!

کودکان هم سن و سال در سفر سیب چینی باغ دماوند 

2- جمع‌آوری لیست مسافران (ثبت نام)

هدف ما ثبت نام کردن افراد مختلف به هر نحوی در یک سفر نیست. در واقع هر سفر باید لیست خود را داشته باشد تا بتوان سفرهای مناسبی را با توجه به شناخت مناسب از همسفران ترتیب داد. این مهم ممکن است به ظاهر ساده باشد، اما با توجه به اصول سفر مسئولانه ممکن است عملکرد نامناسب، نتیجۀ عکسی هم به همراه داشته باشد!

 آشنایی کودک با میوه‌ها در دل طبیعت

3- برنامۀ سفر

مهم‌ترین بخش داستان سفر اینجاست! لازم است محتوا و برنامه‌ای کاملاً دقیق، مفید، دلچسب و کاملاً با رعایت اصول اکوتوریسم و سیستم‌های آموزشی نوین تهیه شود تا شما را راغب کند با ما همسفر شوید. چیدمان، برنامه‌ریزی، مقصد، سفرنامه و نکات فنی بسیاری وجود دارد که هایپرشیا آنها را در پروژه سفر به کار می‌بندد.

بررسی‎های کودکان در سفر آشتی با درخت

4- تهیه محتوای سفر

به جرات می‌توان گفت که هایپرشیا بازۀ وسیعی مطالب و محتواهای مفید گردشگری و آموزشی کودکان را بررسی نموده است. بنابراین با توجه به نیاز و مسافران و از حیث کاربردی، می‌تواند بهترین‌ مطالب را آماده و از آن برای کودکان شما استفاده نماید. محتوا منحصر به آنچه ارایه می‌شود نیست و بسیاری از مطالب تبدیل فرآیندی می‌شوند که در سفر به صورت عملی اجرا می‌گردد.

دفترچۀ آموزشی طراحی شده مخصوص سفر در جستجوی پروانه‌ها

5- اجرای سفر

حال زمان اجرای سفر است. اما واقعاً چه روزهایی از هفته و سال برای سفر می‌تواند مناسب باشد؟ چه کسانی باید به عنوان مربی و چه کسانی به عنوان لیدر در سفر حضور داشته باشند؟ چه مقصدی را برای چه فصلی انتخاب کنیم؟ واقعیت این است که برای هر فصل و موضوعی نیاز به برنامه‌ریزی جداگانه است. هایپرشیا آن را برای شما کشف می‌کند.

اجرای برنامه متناسب با شرایط آب و هوایی

6- گزارش‌گیری

چه افرادی از سفرهای ما استفاده نموده‌اند؟ میانگین سنی کودکان چگونه بوده است؟ میزان رضایت از سفر چه اندازه‌ای بوده است؟ چه درصدی از آنها در کدام یک از بخش‌های سفر مشارکت داشته‌اند؟ اینها قسمتی کوچک از گزارشاتی است که هایپرشیا آن را در اختیار دارد تا بتواند به تحلیل آنها بپردازد. برای مثال تصویر زیر گزارش عملکرد تور راز اسب‌های داوینچی را که در تاریخ 21 آذر 1393 برگزار شده است نشان می‌دهد. 

 

7- تحلیل و بهینه‌سازی سیستم

جذاب‌ترین بخش سفر و مهم‌تر از گزارشات، تحلیل وقایع و رخدادهایی است که می‌تواند باعث تغییراتی در سفرهای آتی و بهبود سفرهای ما گردد. پس از اجرای برنامه هایپرشیا با استفاده از نظرات مسافران و تحلیل‌های نرم افزاری، اقدام به بهبود فرآیند سفر می‌کند.

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved