company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
اطلاعات پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی
1 like 2696 view

اطلاعات پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی

آخرین اطلاعات پروازهای خروجی فرودگاه بین المللی امام خمینی را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

فرودگاه امام خمینی اصلی‌ترین فرودگاه تهران می‌باشد. قبل از احداث این فرودگاه، تمام پروازها در فرودگاه مهرآباد انجام می‌شده است اما پس از احداث فرودگاه امام خمینی پروازهای خارجی و حج را به این فرودگاه انتقال دادند. احداث فرودگاه امام خمینی از سال 1346 آغاز شد اما پس از انقلاب اسلامی ایران این پروژه متوقف شد. سپس سر انجام پس از مدتی ساخت این فرودگاه از سرگرفته شد، تا بلاخره در سال 1384 فرودگاه امام خمینی به صورت ناتمام به بهره‌برداری رسید. فرودگاه امام خمینی از امکانات بسیار مطلوبی برای مسافران ورودی و خروجی برخوردار است.  

 

پایانه‌های فرودگاه امام خمینی

در فرودگاه امام خمینی دو پایانه فعال وجود دارد و پایانه دیگر در دست طراحی و تاسیس می‌باشد. در ذیل به بررسی این پایانه‌ها خواهیم پرداخت.

  • پایانه 1: ظرفیت پایانه 1 فرودگاه امام خمینی در سال 6/5 میلیون مسافر می‌باشد. همچنین در این پایانه سالانه 120000 تن بار جابجا می‌شود. در حال حاضر، پایانه 1، فعال‌ترین پایانه‌ فرودگاه امام خمینی می‌باشد. باید بدانید که در پایانه 1 پروازهای داخلی از بخش غربی این پایانه انجام می‌شود.
  • پایانه سلام: پایانه سلام دارای ظرفیت پذیرش 5 میلیون مسافر در سال است. در این پایانه پروازهای بین المللی انجام می‌گیرد. جالب است بدانید که در سال 2019 نخستین پرواز داخلی رسمی این پایانه به مقصد فرودگاه بین المللی کیش بوده است.
  • پایانه ایرانشهر: در حال حاضر، این پایانه در دست طراحی و تاسیس می‌باشد. پایانه ایرانشهر دارای ظرفیت پذیرش 20 میلیون مسافر را در سال است.
     

امکانات فرودگاه

  • یکی از مهمترین امکانات این فرودگاه، سی آی پی یا همان جایگاه تشریفات اختصاصی است که در سه طبقه می‌باشد. مسافرین می‌توانند به استراحت در سی آی پی پرداخته و از امکانات این جایگاه استفاده کنند.
  • در این فرودگاه نیز باجه‌های مستقری برای اینترنت رایگان و همچنین اجاره ماشین وجود دارد.
  • دیگر امکانات مهم این فرودگاه، نزدیکی فرودگاه امام خمینی به خط متروی شهر پرند و همچنین وجود تاکسی در این فرودگاه است.
  • مسافرین خارجی برای آنکه بتوانند از گوشی‌های خود در ایران استفاده نمایند می‌بایست موبایل‌های خود را رجیستر نمایند. در فرودگاه امام خمینی باجه‌ایی به این منظور قرار داده شده است. باید بدانید که رجیستر کردن موبایل فقط در فرودگاه امکان پذیر است.
  • این فرودگاه امکانات دیگری مانند هتل، نمازخانه، سالن استراحت، فروشگاه، پارکینگ و... دارد.  


لیست اطلاعات خروجی فرودگاه امام خمینی

برای اطلاع از لیست پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی می‌توانید به سایت فرودگاه امام به نشانی https://www.ikac.ir/flight-statu مراجعه نمایید. در لیست پروازهای خارجی شما میتوانید اطلاعاتی نظیر شرکت هواپیمایی،شماره پرواز، مقصد، زمان طبق برنامه، زمان واقعی، وضعیت را مشاهده نمایید. همچنین شما می‌توانید براساس شماره پرواز، پرواز خود را جستجو و از اطلاعات آن آگاه شوید.

  

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

نظر بازدیدکننده
اکرم زنداگاهی
1402/05/22 13:45

باسلام ۱۶ جولای از فرودگاه شارژه به مقصد تهران پروازداشتم تواین پرواز چمدان نو بادسته شکسته تحویل گرفت آقای //// مسوال این کارتمام مدارک را برایشان فرستادم ولی بعداز یک ماه هنوز جواب تماس های من رانمیدن خسته نباشن این مسولین خدمت گذار را که اصلا جواب گو نیستن

نظر بازدیدکننده
هایپرشیا
(1402/05/23 10:44)

سلام و وقت بخیر، بابت اتفاقی که افتاده متاسفیم و پیشنهاد میدیم شما مستقیم از ایرلاینی که پرواز داشتید پیگیری کنید ایمبل بزنید یا از دفتر ایرلاین در فرودگاه پیگیری کنید.

نظر بازدیدکننده
محمدرضا اسماعیل پور
1402/01/24 11:37

سلام من اکنون در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی هستم و در طبقه بالا در حال انتظار برای اطلاعات خروجی، از چه قسمتی باید سوال کنم،،؟

نظر بازدیدکننده
هایپرشیا
(1402/03/02 19:19)

سلام،

اگر در مورد ساعات پروازی یا تهیه کارت پرواز سوال دارید می توانید از قسمت اطلاعات پرواز مراجعه کنید و در موارد دیگر از پلیس فرودگاه کمک بگیرید.

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved