company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
فاصله تهران تا فرودگاه امام چقدر است؟
13 like 28954 view

فاصله تهران تا فرودگاه امام چقدر است؟

فرودگاه بین المللی امام خمینی در فشافویه شهرری واقع شده است. این فرودگاه جایگزین فرودگاه بین المللی مهرآباد در پروازهای خارجی شده است.

فرودگاه بین المللی امام که در سال 1383 افتتحال شد جایگزینی برای فرودگاه مهرآباد بود. در این فرودگاه شرکت‌هایی همچون ایران ایر، ماهان ایر، هواپیمایی آسمان، قشم ایر، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی تابان و هواپیمایی زاگرس فعالیت دارند. همچنین شرکت‌های معتبر خارجی نیز به این فرودگاه پروازهایی را ارائه می‌کنند مانند: لوفت‌ هانزا، قطر ایرویز، هواپیمایی امارات، ترکیش ایرلاینز، تای ایرویز، استِرین ایرلاینز، آلیتالیا و فلای دبی. این فرودگاه فعلا دارای یک فاز می‌باشد که دارای یک پایانه مسافربری  است که ظرفیت جابجایی آن حدود 6/5 میلیون مسافر و 120 هزار تن بار در سال است. همچنین فاز دوم این فرودگاه در حال تاسیس است.

 

 

  • فاصله تهران تا فرودگاه امام چقدر است؟

فاصله مرکز شهر تهران تا فرودگاه امام حدودا 40 کیلومتر است. این فرودگاه در حوزه اداری شهرری و در بزرگراه تهران- قم واقع شده است.

ماشین شخصی: اگر می‌خواهید این مسیر را با ماشین طی کنید بسته به ساعت رفتنتان حدودا یک ساعت در راه خواهید بود. شما ابتدا باید وارد بزرگراه تهران-قم یا تهران- ساوه شده و با دنبال کردن تابلوها به فرودگاه امام دسترسی پیدا نمایید.

اما شما راه‌های دیگری نیز برای رفتن به فرودگاه امام دارید:

مترو: برای رسیدن به پروازهای خارجی فرودگاه امام شما باید به ایستگاه آفتاب و سپس واوان بروید و در آخر به فرودگاه امام. اگر از ایستگاه دروازه دولت بخواهیم سفرمان را آغاز کنیم این مسیر حدودا 40 دقیقه زمان لازم دارد. این مسیر یکی از مسیرهای کم هزینه برای رسیدن به فرودگاه امام است.

اتوبوس: اگر اتوبوس را نسبت به مترو ترجیح میدهید میتوانید از چند منطقه سوار اتوبوس‌های فرودگاه امام شوید: 1- اتوبوس‌هایی که در فرودگاه مهرآباد روبروی ترمینال 4 مسافران است. 2- اتوبوس‌هایی که ایستگاه مترو میدان آزادی قرار دارند. 3- اتوبوس‌هایی که در حرم مطهر ایستاده‌اند.

تاکسی: شما می‌توانید از تاکسی‌های آنلاین مانند تپ‌سی و اسنپ برای رسیدن به فرودگاه امام نیز استفاده نمایید. همچنین بین فرودگاه مهر‌آباد و فرودگاه امام تاکسی خطی نیز وجود دارد و مدت این سفر معمولا بسته به ترافیک یک ساعت می‌باشد.

برای رزرو تاکسی برای پروازهای خروجی نیز می‌توانیم به شماره‌های ۱۸۰۴، ۱۸۲۸ یا ۱۸۳۳ تماس بگیریم.

اگر مسافر ورودی فرودگاه امام نیز هستید باید بدانید که تاکسی‌رانی فرودگاه امام 24 ساعته خدمات خود را ارائه می‌کنند و بسته به مدل ماشین و آدرس مقصد کرایه‌ها متفاوت می‌باشند.  

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved