company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
اطلاعات پروازهای ورودی فرودگاه مهرآباد تهران
1 like 817 view

اطلاعات پروازهای ورودی فرودگاه مهرآباد تهران

در این صفحه می‌توانید اطلاعات پروازهای ورودی فرودگاه مهرآباد را مشاهده کنید. این اطلاعات به صورت آنلاین و لحظه به لحظه نمایش داده می‌شود.

فرودگاه مهرآباد یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های تهران است که در سال 1317 ساخته شده است. این فرودگاه دارای 6 ترمینال می‌باشد. قبل از تاسیس فرودگاه امام خمینی در این فرودگاه پروازهای خارجی نیز انجام می‌شد اما بعد از تاسیس فرودگاه امام دیگر در فرودگاه مهرآباد پروازهای خارجی انجام نمی‌شود.

در این ترمینال‌ها شرکت‌های مختلف پرواز داشته و هر کدام امکانات خاص خود را دارند که به معرفی آن خواهیم پرداخت:

  • ترمینال 1: در این ترمینال، شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر و زاگرس می‌باشد. امکانات این ترمینال عبارت‌اند از: رستوران، کافی شاپ، سالن عمومی، نمازخانه و کتابخانه.
  • ترمینال 2: در این ترمینال، شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، معراج، قشم ایر، آتا، ایرتور و نفت پرواز دارند. امکانات آن عبارت‌اند از: رستوران، کافی شاپ، سالن ترانزیت، سالن عمومی، ساندویچی، غرفه کتاب، نمازخانه.
  • ترمینال 3: این ترمینال برای حجاج است.
  • ترمینال 4: در این ترمینال پروازهای شرکت های ماهان، تابان، آسمان، کاسپین، سپاهان و اترک اجرا می‌شود. امکانات این ترمینال عبارت اند از: رستوران، کافی شاپ، سالن ترانزیت، ساندویچی، جایگاه پذیرایی از مسافران پروازهای تاخیردار، بوفه سرد و گرم.
  • ترمینال 5: این ترمینال برای حجاج می‌باشد.
  • ترمینال 6: این بخش برای پروازهای ورودی به شهر تهران می‌باشد.

شما می‌توانید برنامه پروازهای فرودگاه مهر آباد را از سایت‌های فیدس دات ایرپورت و پروازیابی دنبال نمایید. جالب است بدانید در این سایت‌ها برنامه فرودگاه‌های شهرهای دیگر نیز قرار داده شده است.  

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved