company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
وقت سفارت انگلیس
0 like 350 view

وقت سفارت انگلیس

شما می‌توانید برای اخذ انواع ویزاهای کشور انگلیس با گرفتن وقت سفارت در یکی از سفارتخانه‌های آن کشور در تهران، استانبول، آنکارا، دبی، ابوظبی و ایروان اقدام کنید.

نخستین گام برای دریافت ویزای انگلیس، گرفتن وقت از یکی از سفارتخانه‌های آن در ایران، ترکیه، امارات و ارمنستان می‌باشد. پروسه تعیین وقت سفارت انگلیس به این صورت است که هایپرشیا فرم‌های مربوط به گرفتن وقت از سفارت را تکمیل می‌نماید و بعد از تأیید آن از سوی مسافر، فرم‌ها به همراه بقیه مدارک برای سفارت ارسال می‌‎گردد. یک ماه بعد از آمدن تأییدیه به سفارت که در بازه زمانی 7 تا 10 روز به طول می‌انجامد، وقت برای سفارت گرفته می‌شود. اگر مسافر برای اولین بار است که می خواهد وارد انگلیس شود، باید اقامت شش ماهه بگیرد.

 

مدارک لازم برای وقت سفارت انگلیس به شرح زیر است:

  • تکمیل فرم فارسی
  • اسکن صفحه اول پاسپورت
  • رزرو هتل یا دعوت نامه
  • فیش واریزی

 

وقت سفارت انگلیس در تهران                                     

پس از گرفتن وقت سفارت در تهران، متقاضیان باید در زمان مشخص شده برای انگشت نگاری و تحویل مدارک به دفتر شرکت VFS Global مراجعه نمایند.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که:

  • در زمان ارائه مدرک باید پاسپورت خود را تحویل دهند و تا پایان زمان بررسی درخواست ویزا، پاسپورت بازگردانده نخواهد شد. معمولا زمان بررسی درخواست ویزای انگلیس از 2 هفته تا 1 ماه متغیراست.
     
  • به دلیل شلوغی و حجم زیاد درخواست‌ها در دفتر تهران، بهتر است 2 تا 3 ماه زودتر از تاریخ سفر برای گرفتن وقت سفارت اقدام شود.

 در صورتی که وقت‌های سفارت تهران برای شما مناسب نباشد، می‌توانید از یکی از کشورهای زیراقدام نمایید.

 

وقت سفارت انگلیس در ترکیه

متقاضیانی که به ترکیه سفر می‌کنند باید توجه داشته باشند که پاسپورت تا پایان بررسی درخواست ویزا، به آن‌ها بازگردانده نمی‌شود؛ در نتیجه باید با دریافت برگه عبور بازگردند. مدت زمان لازم برای صدور برگه عبور برای متقاضیان ویزا یک تا سه روز کاری می‌باشد و لازم است که متقاضی تا زمان صدور برگه عبور در کشور ترکیه اقامت داشته باشد.

 

وقت سفارت انگلیس در امارات

  • تمامی متقاضیان اخذ ویزا برای انگشت نگاری و تحویل مدارک باید در سفارت حضور داشته باشند.
  • پاسپورت متقاضیان تا پایان بررسی درخواست ویزا که 15 روز کاری (20 تا 25 روز) زمان می‌برد، نزد سفارت نگهداری می‌شود.
  • از آنجایی که امکان صدور برگه عبور برای متقاضیان که به امارات سفر می‌کنند وجود ندارد، باید تا زمان صدور نتیجه ویزا در امارات بمانند و یا نسبت به خرید یکی از سرویس‌های زیر اقدلم نمایند:

     

Priority

با خرید این سرویس نتیجه ویزا در عرض 5 روز کاری (5 تا 8 روزکاری) صادر خواهد شد. هزینه خرید این سرویس 200 دلار است که باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود.

توجه داشته باشید متقاضیانی که به کشور ترکیه مراجعه می‌کنند، می‌توانند با درخواست آنلاین قبل از انگشت نگاری از سرویس Priority استفاده نمایند. هزینه این سرویس برای کشور ترکیه 212 پوند است.

 

Super Priority

 با خرید این سرویس، نتیجه درخواست ویزا در‌‌عرض 24 ساعت صادر خواهد شد. هزینه این سرویس 600 پوند است، اما امکان استفاده از آن فقط برای کسانی که اقامت امارات را دارند مقدور است.

 

Passport Pass Back

با خرید این سرویس به مبلغ 64 دلار، متقاضی می‌تواند پس از انگشت نگاری پاسپورت را دریافت نماید و به ایران بازگردد. بعد از گذشت 15 روزکاری (20 تا 25 روز) نتیجه درخواست ویزا صادر خواهد شد و سفارت اطلاع می‌دهد که متقاضی برای تحویل پاسپورت به امارات بازگردد. پس از تحویل گذرنامه نتیجه ویزا طی یک یا دو هفته به شما ارائه خواهد شد. توجه داشته باشید که برای مرحله دوم به جای سفر دوباره به امارات می‌توانید از سرویس پیکاپ استفاده کنید.

متقاضیانی که به کشور ترکیه مراجعه می‌کنند نیز می‌توانند با درخواست حضوری از سرویس Passport Pass Back استفاده کنند. هزینه این سرویس برای کشور ترکیه 60 پوند می‌باشد.

 

 

هزینه‌های خدمات وقت سفارت انگلیس
نوع ویزا هزینه خدمات
6 ماهه 270 دلار
2 ساله 650 دلار
5 ساله 1090 دلار
10 ساله 1330 دلار
دانشجویی Tier 4      650 دلار+ هزینه بیمه
آکادمیک و دوره زبان 12 ماهه 430 دلار

 

  

پیکاپ ویزای انگلیس

توجه داشته باشید برای درخواست ویزای انگلیس، گذرنامه متقاضی برای ویزاهای توریستی، دانشجویی و تجاری به مدت ۱۵ روز کاری و برای ویزاهای اقامتی به مدت 1 تا 3 ماه نزد سفارت نگهداری خواهد شد. چنانچه از مرکز ویزای تهران اقدام کرده باشید، مدارک و گذرنامه شما پس از صدور نتیجه ویزا توسط پست به آدرس شما ارسال خواهد شد. اما اگر ازمراکز ویزای انگلیس در ترکیه یا امارات اقدام کرده باشید، می‎‌بایست پیکاپ پاسپورت انجام دهید.

 

پیکاپ ویزای انگلیس در ترکیه

برای پیکاپ ویزای انگلیس در ترکیه ما مدارک شما را روزهای یک شنبه و چهارشنبه ارسال می‌کنیم و پس از انجام کارهای اداری توسط کنسولگری انگلیس، پاسپورت را در روزهای یک شنبه و چهارشنبه بازمی‌گردانیم تا به شما تحویل دهیم. اگرچه برای این کار نمیتوان زمان دقیقی تعیین نمود ولی به طور معمول کارهای متقاضی یک هفته طول خواهد کشید.

 

پیکاپ ویزای انگلیس در امارات

برای پیکاپ ویزای انگلیس در امارات ما هر روز پاسپورت های شما را ارسال می‌کنیم. پاسپورت شما ۳ تا ۴ روز بعد به سفارت تحویل داده خواهد شد و پس انجام کارهای اداری توسط سفارت انگلیس، پاسپورت روز دوشنبه باز می‌گردد تا به شما تحویل داده شود. برای پیکاپ ویزای انگلیس در امارات هم نمیتوان زمان دقیقی تعیین نمود، اما معمولا این پروسه ۲ هفته طول خواهد کشید.

 

پیکاپ ویزای انگلیس در ایروان

برای پیکاپ ویزای انگلیس در ایروان متقاضی باید در روز انگشت نگاری آدرس مشخص شده در ایروان را (که توسط کانتر وقت سفارت به ایشان اعلام می‌گردد) به سفارت اعلام نماید.

 

مدارک لازم برای پیکاب ویزای انگلیس:

  • وکالت نامه
  • ایمیل جواب سفارت
  • اصل رسید بارکد دار سفارت انگلیس
  • اصل پاسپورت متقاضی 

 

هزینه خدمات پیکاپ ویزای انگلیس

 نام شهر  هزینه خدمات
 ابوظبی  540،000 تومان
 دبی  440،000 تومان
 آنکارا      70 دلار
 استانبول  120 دلار
 ایروان    60 دلار
 (دوطرفه انگلیس) APPEAL & PPS آنکارا  140 دلار
 (دوطرفه انگلیس) APPEAL & PPS استانبول  220 دلاز

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved